مدارس نوبت عصر استان مرکزی 11 بهمن 96 تعطیل شد

بارش برف و لغزندگی معابر نوبت عصر مدارس استان مرکزی را هم در یازدهم بهمن تعطیل کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  یوسفی مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی اعلام کرد: به علت بارش برف در برخی نواحی استان و تداوم سرمای هوا، لغزندگی جاده‌ها و معابرفعالیت همه دوره‌های تحصیلی شهرستان خنداب، شهر و روستا در نوبت عصر امروز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه تعطیل است.

یوسفی افزود: فعالیت سایر نواحی، شهرستان‌ها و مناطق استان عادی است و مدارس عصر دایر هستند.

این درحالی است که به علت بارش شدید برف در برخی نواحی استان و تداوم سرمای هوا، لغزندگی جاده‌ها و معابرفعالیت مدارس استان مرکزی هم در نوبت صبح به شرح زیر تعطیل شد

شهرستان‌های فراهان، کمیجان، خنداب، شازند و منطقه سربند: مراکز پیش دبستانی و مدارس تمامی دوره‌های تحصیلی شهر و روستا در نوبت صبح تعطیل است.

نواحی یک و دو اراک: مراکز پیش دبستانی و مدارس تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی در نوبت صبح تعطیل است و مدارس دوره دوم متوسطه شهری هم در نوبت صبح امروز چهارشنبه ۱۱ بهمن تعطیل اعلام می‌گردد.

شهرستان‌های محلات و دلیجان و منطقه نوبران: فعالیت مدارس شهری و روستایی همه دوره ها، در نوبت صبح با تاخیر در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه آغاز می‌شود.

خمین: مدارس روستایی تمامی دوره‌ها در نوبت صبح تعطیل است. همچنین مراکز پیش دبستانی و مدارس شهری تمامی دوره‌ها با تاخیر و ساعت ۹/۳۰ فعالیت خود را آغاز می کنند.

فعالیت سایر شهرستان‌ها و مناطق استان عادی و مطابق روز‌های پیشین است.

انتهای پیام/ ج


تعطیلی مدارس نوبت عصر استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.