رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل احداث 362 باب مدرسه در قالب هزار و 435کلاس درس در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،جواد قرآن نویس، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل گفت: تاکنون خیرین استان ۳۶۲ باب مدرسه در قالب هزار و ۴۳۵ کلاس درس احداث کرده و در اختیار آموزش‌وپرورش قرار داده‌اند.

وی تصریح کرد: از این تعداد در اردبیل ۱۰۳ مدرسه با ۴۶۹ کلاس درس و در بیله سوار ۱۰ مدرسه با ۲۲ کلاس درس احداث شده است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان افزود: علاوه بر این ۲۷ مدرسه با ۸۶ کلاس درس در پارس آباد، ۲۱ مدرسه با ۱۰۳ کلاس درس در خلخال، ۲۱ مدرسه با ۵۸ کلاس درس در کوثر و ۵۶ مدرسه با ۱۸۵ کلاس درس در گرمی احداث شده است.

قران نویس عنوان کرد:هم ۵۱ مدرسه با ۲۳۳ کلاس درس در مشگین شهر، ۴۰ مدرسه با ۱۵۰ کلاس درس در نمین، ۱۴ مدرسه با ۵۰ کلاس درس در نیر و ۱۹ مدرسه با ۷۹ کلاس درس در سرعین احداث شده است.

وی با تاکید به اینکه چند پروژه نیمه تمام نیز توسط خیرین اجرا می‌شود، اضافه کرد: در پارس آباد چهار مدرسه در قالب ۱۷ کلاس، در خلخال پنج مدرسه در قالب ۲۳ کلاس و در کوثر دو مدرسه در قالب ۱۲ کلاس در دست اجرا است.

قران نویس افزود: همچنین در گرمی یک مدرسه شش کلاسه، در مشگین شهر سه مدرسه در قالب ۳۰ کلاس، در نمین سه مدرسه در قالب ۱۱ کلاس، در نیر دو مدرسه در قالب ۹ کلاس و در سرعین سه مدرسه در قالب پنج کلاس در دست احداث است.

به گفته رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز، آموزش‌وپرورش و نوسازی مدارس استان همکاری قابل قبولی در پیشبرد این پروژه‌های عمرانی دارند.

انتهای پیام/ح

احداث 103 مدرسه با 469کلاس درشهرستان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.