بهره برداری از ۵ طرح کشاورزی در سیمرغ

۵ طرح کشاورزی دهه فجر امسال در شهرستان سیمرغ بهره برداری می‌ شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رجب فلاح سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی سیمرغ گفت: دهه فجر امسال، ۵ طرح زیر بنایی بخش کشاورزی این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.
وی افزود: دو طرح مربوط به سامانه نوین آبیاری تحت فشار به مساحت ۳ هکتار و سه طرح در حوزه آب و خاک در روستا‌های رکن کلا، جمال کلا و  زیارکلا به بهره برداری می‌ رسد.
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سیمرغ گفت: ۲ طرح تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری  با اعتبار ۲۴ میلیارد و ۱۳۲ میلیون ریال و بهره مندی ۳۸۴  خانوار و یک طرح لاینینگ در روستای زیارکلا با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۶۵۲ میلیون ریال و بهره مندی ۹۰ خانوار و ۲ طرح آبیاری تحت فشار در سطح ۳ هکتار و بهره مندی ۲ خانوار از پروژه‌ های مورد بهره برداری این شهرستان در دهه فجر امسال است.
فلاح افزود: اعتبار طرح‌ های آب و خاک از محل اعتبارات ملی  و آبیاری تحت فشار از صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی و بانک کشاورزی و هزینه شخصی تامین شده است.
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سیمرغ گفت: دهه فجر امسال ۲ طرح تجهیز و نوسازی در روستا‌های سوخت آبندان و شیرخوار کلا این شهرستان  به مساحت ۵۵۰ هکتار کلنگ زنی می‌ شود.
انتهای پیام/ م

بهره برداری از طرح‌های کشاورزی دهه فجر امسال در سیمرغ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.