دستگیری اعضای باند کپی کنندگان کارت عابربانک در زنجان

فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضاء باند کپی کنندگان عابر بانک در شهرستان زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردار  علی آزادی فرمانده انتظامی استان زنجان در باره این خبر گفت : در پی دریافت شکایتی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب شخصی پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود : ماموران با انجام کار اطلاعاتی ؛برداشت کننده وجه، از حساب شاکی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی متهم  را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

 فرمانده انتظامی استان زنجان گفت:متهم در ابتدا منکر هرگونه برداشت غیر مجاز بود که با ارائه دلایل و مدارک لب به اعتراف گشود و اقرار کرد با همکاری دو نفر دیگر کارت به نام های " ج" و" ج " کپی کارت شاکی را تهیه و با یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک انتظامی مبلغ 10 میلیون ریال را از حساب شاکی برداشت کرده است.

 سردار آزادی ادامه داد: محل اختفای هر دو همدست این متهم نیز شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

 این مقام ارشد انتظامی استان زنجان افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد متهم به نام " ج" 27 ساله یک دستگاه کپی کارت عابر بانک تهیه و با همدستی هردو متهم دیگر از کارت شاکی کپی و برداشت غیر مجاز صورت داده بودند.

 سردار آزادی با بیان اینکه هر سه متهم روانه زندان شدند گفت : اعتماد بیش از حد هموطنان یکی از عوامل موثر در وقوع چنین کلاهبرداری است و اگر هموطنان در هنگام خرید، خودشان عملیات پرداخت را انجام دهند و رمز عبور را وارد نمایند، امکان سوءاستفاده وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/ن

 

باند کپی کنندگان کارت عابربانک در دام قانون

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.