مطهری: پیکان یک تیم تمرین محور است

مربی تیم فوتبال پیکان گفت: ما یک تیم تمرین محور هستیم اما در این دو روز نتوانستیم تمرین کنیم و در جلسات تئوری تمرینات را انجام دادیم.

به گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان به دلیل سرماخوردگی به نشست خبری نیامد و حمیدمطهری یکی از مربیان پیکان در نشست پیش از بازی با نفت تهران حاضر شد و اظهار داشت: از صفایی تیم داوری بازی گذشته تشکر می‌کنم. خوب قضاوت کرده ما یک تیم تمرین محور هستیم اما در این دو روز نتوانستیم تمرین کنیم و در جلسات تئوری تمرینات را انجام دادمیم تا آنچه را می‌خواهیم در بازی فردا بدست بیاوریم.

وی افزود: من از داور بازی قبل تشکر کردم تا زبان تشکر که در فوتبال جایش خالی است متداول شود. ما در دو سه روز گذشته به دلیل شرایط بد جوی نتوانستیم خوب تمرین کنیم.

مطهری درمورد علت افت تیم پیکان در هفته‌های اخیر گفت: ما به دنبال آمار و ارقام نیستیم این رسانه‌ها هستند که به آمار و ارقام توجه می‌کنند. زمانی که هفت برد متوالی هم داشتیم مدام می‌گفتیم که بازی به بازی پیش می‌رویم و به دنبال رکورد نبودیم اکنون هم که می‌گویند ۹ بازی بدون برد هستید به همین شکل پیش می‌رویم ۴ باخت و ۵ مساوی داریم که البته یکسری مشکلات بوجود آمد اما جایش نیست که به صورت ریز درموردش صحبت کنم و با این صحبت هم که می‌گویید تیم افت کرده موافق نیستم.

وی افزود: اگر جمیع جهات را در نظر بگیرید تا اینجای کار خیلی خوب بوده‌ایم و بد نتیجه نگرفته‌ایم توقعات از تیم ما بالا رفته است ضمن اینکه در ۹ هفته اخیر نداشتن زمین تمرین مناسب روی تیم ما تاثیرگذار بود. من گفتم تیم ما تمرین محور است و تیم ما با تمرینات جلو می‌رود.

مربی پیکان در مورد اینکه گفته می‌شود یکی از اعضای کادر فنی شما با بازیکنان تیم نفت تماس گرفته و خواستار ارنج این تیم شده است گفت: بابت این فضاسازی‌هایی که بوجود می‌آید متاسفم این مسائل نخ نما شده است. بهتر است که در فوتبال به موضوعات بهتری پرداخته شود این موضوع قشنگی نیست و بهتر است که مسائل خوب را به جامعه فوتبال القا کنیم نه القائات بدی را به فوتبال تحمیل کنیم. در حال حاضر هفته بیست و دوم لیگ برتر است اینکه بخواهیم دنبال ارنج باشیم مساله درستی نیست تیم‌ها از هم شناخت دارند، فیلم بازی‌هایشان را می‌بینم پس بهتر است که به دنبال چنین مسائل نخ نما شده‌ای نرویم و به جامعه فوتبال موضوعات خوبی را القا کنیم.

مطهری درمورد اینکه مدیرعامل باشگاه پیکان از کادر فنی حمایت کرده گفت: آقای شیعی و هیات مدیره باشگاه از تیم و کادر فنی حمایت کردند با توجه به وضعیتی که باشگاه پیکان دارد این شرایط منطقی است. مجید جلالی در راس کادر فنی است، ما به شایعات توجهی نداریم فصل گذشته هم پیکان بهترین نتایج تاریخش را گرفت و در رده ششم جدول باقی ماند امسال هم جایگاه بدی نداریم یک بازی هم کمتر داریم، تیم به ثبات رسیده است و ما تیم خوب و یکدستی داریم.

 انتهای پیام/

اظهارات مطهری پیش از بازی با نفت تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار