همایش فجر آفرینان انقلاب اسلامی در قزوین

همایش فجر آفرینان انقلاب اسلامی در سالن تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در این همایش گفت: رسالت انقلاب اسلامی جایگزین کردن فرهنگ فاطمی بجای فرهنگ زیاده خواهانه استکباری است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: فرهنگ زیاده خواهانه همان فرهنگی است که بر فرهنگ منفعت‌طلبانه استوار است، فرهنگی که مردم کشور‌هایی نظیر یمن، سوریه و عراق را به خاک و خون می‌کشد چرا که منافع آمریکایی‌ها و استکبار جهانی اقتضا می‌کند که مردم این کشور‌ها کشته شوند.

وی اضافه کرد: در فرهنگ فاطمی توجه به همسایگان و دعا در حق آن‌ها اهمیت بیشتری از خود انسان دارد و این فرهنگ والا مقابل فرهنگ زیاده‌خواهی استکباری است.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: نگاه شیطان این است که همواره نا امیدی و یأس را به ما عرضه کند و وعده فقر به ما دهد که اگر جامعه‌ای به این بلا دچار شد، کدخدایی آمریکا را هم خواهد پذیرفت.

استاندار قزوین هم در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی حرکتی فرهنگی و دینی با حضور همه گروه‌ها بود و مردمی‌ترین انقلاب تلقی می‌شود.

عبدالمحمد زاهدی افزود: نقش مردم ما با تحمل سختی‌ها در جنگ تحمیلی، تحریم، شرایط بد اقتصادی بی بدیل است و به ماندگاری نظام منجر شده است.

وی افزود: در شرایطی که دشمنان در صدد نا امید کردن مردم هستند، مسئولان وظیفه دارند با خدمت صادقانه و شبانه روزی رضایت مردم را جلب کنند.

زاهدی گفت: مسئولان باید بدانند که رضایت مردم موجب ماندگاری انقلاب و نظام است و حوادث اخیر هم نشان داد هر جا مردم در صحنه باشند آسیب نمی‌بیند.

استاندار در ادامه از افتتاح بیش از هزار و ۶۰ پروژه با یک هزار میلیارد تومان هزینه در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: با بهره برداری از این پروژه‌ها برای ۴ هزار و ۵۰۰ نفر شغل ایجاد می‌شود.

زاهدی افزود: ۲۲ بهمن امسال بسیار مهم است و شرکت گسترده مردم در این راهپیمایی  باعث نابودی نقشه‌های شوم دشمنان می شود .

انتهای پیام/

برگزاری همایش به مناسبت دهه فجر در قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.