هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال؛

پیکان آقا معلم به نفت نوین رسید/ نبرد سرمربیان سابق تیم ملی ایران در ال کلاسیکو

دیدار های هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر از امروز پنج شنبه با برگزاری 2 دیدار آغاز می شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار های هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر از امروز پنج شنبه با برگزاری 2 دیدار آغاز می شود.


گسترش فولاد _ سیاه جامگان ؛ ساعت 14:30 / پنج شنبه 12 بهمن


تیم فوتبال گسترش فولاد با هدایت فیروز کریمی تا هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر توانسته 8 برد ،5 مساوی،8 باخت،20 گل زده و 24 گل خورده را در کارنامه به ثبت برساند.

شاگردان کریمی همچنین با کسب 29 امتیاز موفق شدند تا به اینجا رده هفتم رقابت ها را بدست آورند.

بازیکنان تیم فوتبال گسترش فولاد در دیدار هفته بیست و یکم به تساوی یک بر یک مقابل نفت تهران دست پیدا کردند و بر همین اساس آنها در صورت برد مقابل تیم سیاه جامگان می توانند تا یک پله جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند.

در طرف مقابل شاگردان عنایتی تا به اینجای رقابت ها موفق شدند 2 برد ،8 مساوی،11 باخت،13 گل زده و 26 گل خورده را در کارنامه ثبت کنند.

تیم فوتبال سیاه جامگان با هدایت عنایتی موفق شده با کسب 14 امتیاز رده شانزدهم جدول را نیز از آن خود کند.

بازیکنان تیم سیاه جامگان در دیدار هفته گذشته مقابل تراکتورسازی به تساوی صفر بر صفر دست پیدا کردند و آنها در صورت برد مقابل شاگردان فیروز کریمی می توانند تنها در جای خود در جدول باقی بمانند.


نفت تهران _پیکان ؛ ساعت 15 / پنجشنبه 12 بهمن


تیم فوتبال نفت تهران با هدایت هومن افاضلی تا هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر موفق شده 5 برد،6 مساوی،10 باخت،18 گل زده و 27 گل خورده را در کارنامه ثبت کند.

شاگردان افاضلی همچنین تا به اینجای رقابت ها توانسته اند با کسب 21 امتیاز رده دوازدهم جدول را به خود اختصاص دهند.

بازیکنان تیم نفت تهران با تساوی یک بر یک مقابل گسترش فولاد در هفته گذشته به دنبال این هستند تا در دیدار با پیکان به پیروزی برسند تا در آن صورت بتوانند جایگاه خود را در جدول تا 2 پله ارتقا دهند.

در آن سو نیز شاگردان جلالی تا هفته بیست و یکم رقابت هاى ليگ برتر توانستند 7برد،7 مساوى،6 باخت،19 گل زده و 17 گل خورده را در كارنامه به ثبت برسانند.

پيكانى ها همچنين تا به اينجاى رقابت ها موفق شدند با كسب 28 امتياز رده هشتم جدول را از آن خود كنند.

بازيكنان تيم فوتبال پيكان در ديدار هفته گذشته با شكست 3 بر يك مقابل پرسپوليس به دنبال جبران هستند و بر همين أساس آنها به دنبال اين هستند تا در ديدار مقابل نفت با كسب 3 امتياز بتوانند جايگاه خود را تا يك پله در جدول ارتقا دهند.

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال روز جمعه با برگزاری 4 دیدار پیگیری می شود و در یکی از حساس ترین بازی ها پرسپولیس میزبان سپاهان است.


پرسپولیس- فولاد مبارکه سپاهان؛ ساعت 15:15


دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان همواره جذاب و دیدنی بوده است و این بازی ال کلاسیکوی ایرانی معروف است.

هر دو تیم در این بازی وضعیت متفاوتی در جدول رده بندی دارند. پرسپولیس به دنبال تکرار قهرمانی اش در لیگ برتر فوتبال است و سپاهان هم در اندیشه ماندن در لیگ برتر است.

سرخپوشان پایتخت هفته گذشته برابر پیکان به برتری دست یافتند و با 48 امتیاز صدرنشین بلامنازع لیگ برتر فوتبال هستند. آنها با یک بازی بیشتر اختلاف 12 امتیازی با تیم دوم دارند و با خیال راحت بازی های بعدی خود را پیگیری می کنند.

اگر شاگردان برانکو بتوانند تا قبل از دربی پایتخت بازی های خود را پیروز شوند در آن صورت می توانند قهرمانی خود را در لیگ برتر جشن بگیرند.

سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس صدمین بازی خود را برای سرخپوشان پایتخت در روز جمعه انجام می دهد.

تیم پرسپولیس به جز کامیابی نیا مصدومی ندارد و همه بازیکنان می توانند برابر سپاهان بازی کنند.

در آن سوی میدان، زرد پوشان اصفهانی وضعیت خوبی در جدول رده بندی ندارند و با 20 امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار دارند.

مسئولان سپاهان هم منصور ابراهیم زاده را به عنوان سرمربی جدید تیم خود انتخاب کردند تا این مربی بتواند زردپوشان اصفهانی را از وضعیت بحرانی خارج کند.

زرد پوشان اصفهانی به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند و باید دید آنها با هدایت ابراهیم زاده می توانند این بازی را پیروز شوند و از وضعیت بحرانی خارج شوند یا نه!

ابراهیم زاده در اولین حضورش در تیم سپاهان با مشکلاتی مواجه است و سه بازیکن اصلی خود را در این بازی در اختیار ندارد.

عزت الله پور قاز به علت محرومیت و رسول نوید کیا و جلال الدین علی محمدی هم به علت مصدومیت قادر به همراهی سپاهان در این بازی نیستند.

بازی رفت دو تیم با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

محمد حسین زاهدی فر به همراه کمک هایش علیرضا ایلدروم، سجاد طوری و سید مهدی مرجان زاده این بازی را قضاوت می کنند. حیدر شکور هم ناظر این بازی است.


سپیدرود رشت- استقلال خوزستان؛ ساعت 14:30


تیم سپید رود رشت هفته گذشته با نتیجه 3 بر صفر شکست سنگینی برابر صنعت نفت آبادان متحمل شد. این تیم وضعیت مناسبی در جدول رده بندی ندارد و با 19 امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار دارد.

شاگردان علی کریمی قصد دارند از میزبانی خود استفاده کنند و با برتری برابر آبی پوشان اهوازی وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشند.

در آن سوی میدان، شاگردان ویسی هفته گذشته با نتیجه 2 بر صفر برابر ذوب آهن شکست خوردند. آنها با 18 امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار دارند.

وضعیت هر دو تیم بحرانی است و به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند.

جدال گواردیولای وطنی و جادوگر در این بازی جذاب و دیدنی است.

بازی رفت دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بیژن حیدری، سید یعقوب حجتی، علی اکبرعظیم پور و وحید صالحی تیم داوری این بازی هستند. بهرام مهر پیما هم ناظر این بازی است.


پدیده خراسان- تراکتورسازی تبریز؛ ساعت 14:30


تیم پدیده مشهد هفته گذشته برابر نارنجی پوشان سایپا با نتیجه 1 بر صفر شکست خورد. این تیم برای جبران شکست هفته قبل به مصاف تراکتورسازی می رود.

شاگردان مهاجری با 23 امتیاز در جایگاه دهم هستند و قصد دارند با برد در بازی خانگی جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا بخشند.

در آن سوی میدان، تیم تراکتورسازی با هدایت ساغلام سرمربی جدید خود برابر تیم مشکی پوشان دیار خراسان با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد.

این تیم تبریزی با 22 امتیاز در جایگاه یازدهم قرار دارد.

بازی رفت دو تیم با نتیجه 2 بر یک به نفع پدیده به پایان رسید و تیم تراکتورسازی برای جبران شکست بازی رفت به مصاف حریف مشهدی خود می رود.

پیام حیدری به همراه کمک هایش علی میرزا بیگی، فرهاد فرهادپور و سید احمد موسوی این بازی را قضاوت می کنند. بهرام مهر پیما هم ناظر این بازی است.


پارس جنوبی جم- سایپا تهران؛ ساعت 17:15


تیم پارس جنوبی جم در هفته های اخیر سیر نزولی در لیگ برتر فوتبال داشته است. این تیم هفته گذشته با باخت سنگین برابر استقلال با 33 امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفت.

به هر حال شاگردان تارتار قصد دارند با برتری برابر نارنجی پوشان سایپا جبران مافات کنند اما کار سختی برابر شاگردان دایی دارند.

در آن سوی میدان، نارنجی پوشان سایپا وضعیت مناسبی در جدول رده بندی دارند و با 34 امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارند. آنها قصد دارند روند رو به رشد خود را برابر حریف جنوبی خود ادامه دهند و همچنان در کورس مدعیان قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی بماند.

جدال دو مربی پرسپولیسی در این بازی جذاب و دیدنی است.

بازی رفت دو تیم با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

سید مهدی سید علی، بابک داوری، براتعلی مولوی و پیمان فرخی مهر تیم داوری این بازی هستند. ابوطالب طاهریان هم ناظر این بازی است.


فولاد -صنعت نفت آبادان ؛ساعت 15 / شنبه 14 بهمن


تيم فوتبال فولاد با هدايت پورموسوى تا به اينجاى رقابت هاى ليگ برتر موفق شده 9 برد ،9 مساوى،2 باخت ،23 گل زده و 16 گل خورده را در كارنامه ثبت كند.

شاگردان پورموسوى همچنين تا هفته بيست و يكم رقابت ها توانستند با كسب 36 امتياز رده دوم جدول را به خود اختصاص دهند.
فولادى ها در هفته بيست و يكم مقابل سپاهان به برترى يك بر صفر رسيدند و در همين راستا آنها به دنبال كسب برد در ديدار مقابل صنعت نفت هستند تا به اين ترتيب در جايگاه خود باقى بمانند در غير اين صورت آنها يك پله سقوط خواهند كرد.

در طرف مقابل شاگردان كمالوند تا هفته بيست و يكم رقابت ها موفق به كسب 28 امتياز شدند و رده نهم جدول را از آن خود كردند.

صنعت نفتى ها همچنين تا به اينجاى رقابت ها 8 برد ،4 مساوى ،9 باخت ،24 گل زده و 25 گل خورده را در كارنامه به ثبت رساندند.

بازيكنان تيم فوتبال صنعت نفت آبادان با برد سه بر صفر مقابل سپيد رود در هفته بيست و يكم در صدد هستند تا با پيروزى مقابل فولاد و كسب 3 امتياز جايگاه خود را در جدول تا دو پله ارتقا دهند.


ذوب آهن -استقلال تهران ؛ساعت 17 / يكشنبه 15 بهمن


بازيكنان تيم فوتبال استقلال تا هفته بيست و يكم رقابت هاى ليگ برتر موفق شدند 8 برد ،8 مساوى ،5 باخت ،23 گل زده و 10 گل خورده را در كارنامه به ثبت برسانند.

شاگردان شفر همچنين تا به اينجاى رقابت ها با 32 امتياز رده 6 جدول را به خود اختصاص داده اند.

استقلالى ها با برد 4 بر صفر مقابل پارس جنوبى در هفته گذشته به دنبال اين هستند تا در ديدار مقابل ذوب آهن نيز به پيروزى برسند و با كسب امتياز جايگاه خود را در جدول 2 پله ارتقا دهند.

اميد نورافكن به دليل محروميت نمى تواند در اين ديدار آبى ها را همراهى كند.

همچنين محسن كريمى و قائدى هم به دليل مصدوميت از همراهى آبى پوشان باز مانده اند.

در طرف مقابل تيم فوتبال ذوب آهن با هدايت قلعه نويى توانسته تا به اينجاى رقابت ها 9 برد ،8 مساوى ،4 باخت ،30 گل زده و 22 گل خورده را در كارنامه ثبت كند.

بازيكنان تيم فوتبال ذوب آهن همچنين تا به اينجاى رقابت ها موفق شدند با كسب 35 امتياز رده سوم جدول را بدست آورند.

شاگردان قلعه نويى در ديدار هفته گذشته نيز مقابل استقلال خوزستان به برد 2 بر صفر دست پيدا كردند و در همين راستا آنها در صدد هستند تا با كسب پيروزى مقابل شاگردان شفر يك پله جايگاه خود را ارتقاء دهند.

بدون شک رقابت ميان بازيكنان قلعه نويى و شفر سخت خواهد بود چرا كه هر دو تيم براى برد و كسب سه امتياز بازى وارد ميدان مسابقه مى شوند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
تیم سیاه جامگان موفق شده که رده شانزدهم جدول را بدست بیاورند؟!!!!!
اینکه ته جدول باشی توفیق میخواد؟ خب تیم کلاس اول مدرسه محله مونم میرفت هم همین رتبه رو کسب میکرد.