حمایت از ۴۰۰۰ یتیم وفرزند نیازمند توسط مهرورزان یزدی

نیکوکاران یزدی در ۱۰ ماهه نخست سال جاری شش میلیارد و ۱۳۹ میلیون تومان در قالب طرح اکرام و محسنین به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ غلامرضا مشعل چی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با اشاره به طرح‌های اکرام ایتام و محسنین، گفت: نیکوکاران یزدی طی ۱۰ ماهه نخست سال جاری شش میلیارد و ۱۳۹ میلیون تومان در قالب طرح اکرام و محسنین به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمک کردند.

وی به فرهنگ اصیل مردم استان یزد در انجام امور خیرخواهانه اشاره کردوافزود: مردم نیکوکار استان یزد همواره در انجام کار‌های خیر پیشتاز هستند و توجه ویژه آن‌ها به مباحث اعتقادی و دینی، همکاری حداکثری را در طرح‌های مشارکتی این نهاد در امر خدمت‌رسانی بهتر به محرومان رقم‌زده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون چهار هزار و ۱۴۲ یتیم و فرزند نیازمند از حمایت ۲۵ هزار و ۶۸۲ حامی نیکوکار در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بهره‌مند هستند.

وی با دعوت از نیکوکاران استان برای مشارکت در طرح‌های اکرام و محسنین گفت: مردم خداجوی استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان، یتیم و یا فرزند نیازمند «محسنین» موردنظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان به آن‌ها کمک کنند.

مشعل چی با اشاره به روش‌های نوین دریافت کمک‌های مردمی تصریح کرد: کد ussd به شماره #۰۳۵*۸۸۷۷*، ارسال پیامک بدون متن به ۸۸۷۷، بخش‌های نیکوکاری اپلیکیشن‌های تلفن همراه، درگاه‌های اینترنتی emdad.ir، mohsenin.ir، hamsofreh.ir و همچنین شماره‌حساب ۱۸۱۱ نزد بانک ملی شعبه یزد و دستگاه‌های عابر بانک و کارت‌خوان برای سهولت در دریافت کمک‌های مردمی در نظر گرفته‌شده است.

گفتنی است؛ کمک‌های اهدایی از سوی حامیان برای کمک به هزینه تحصیلی، معیشت و درمان جامعه هدف تحت حمایت هزینه می‌شود.

انتهای پیام/ ا

چهار هزار و ۱۴۲ یتیم و فرزند نیازمند تحت حمایت حامیان نیکوکار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.