کیهانی: شبانه روز برای برگزاری رقابت ها تلاش کردیم

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: در برگزاری این رقابت ها کم تجربه هستیم اما به همراه همکارانم شبانه روز تلاش کردیم تا از لحاظ فنی میزبان خوبی برای مسابقات باشیم.

به گزارش   خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید کیهانی درباره برگزاری هشتمین‌ دوره رقابت های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا در تهران بیان کرد: حدود ۳۰۰ ورزشکار از 19 کشور آسیایی برای شرکت در این رقابت ها به تهران آمده اند و به همین دلیل پیش بینی می کنم این دوره از مسابقات با کیفیت بالایی برگزار شود.

او درباره آمادگی تیم ملی دوومیدانی برای حضور در این رقابت ها گفت: درکنار ایران چین، قطر، قزاقستان، هند و ژاپن هم با نفرات خوبی به تهران آمده‌اند و از مدعیان قهرمانی بوده اما معتقدم ما شانس اول قهرمانی هستیم. با 70 ورزشکار و مربی در این مسابقات شرکت‌کرده ایم و مدعی اول قهرمانی محسوب می شویم.

رئیس فدراسیون دو و میدانی ادامه داد: هرچند در برگزاری چنین رقابت های معتبری کم تجربه هستیم اما مدتی است به همراه همکارانم در فدراسیون دوومیدانی شبانه روز تلاش می کنیم تا از لحاظ فنی و سالن مجهز میزبان خوبی برای مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا باشیم.

کیهانی عنوان کرد: کنفدراسیون دو و میدانی آسیا ۱۵ ناظر را به تهران فرستاده است تا برگزاری رقابت ها را زیر نظر بگیرند. تیم داوری فدراسیون ایران هم آمادگی کامل دارد و فکر می کنم مشکل خاصی وجود ندارد.

رئیس فدراسیون دوومیدانی درباره هزینه برگزاری این رقابت ها گفت: بیشتر هزینه‌ها را حامی مالی فدراسیون برعهده گرفته است. خوشبختانه با وجود هزینه زیاد این مسابقات توانسته‌ایم تمام تجهیزات لازم را فراهم کنیم و مشکلی وجود ندارد. در موضوع خرید تجهیزات، آماده کردن سالن ایاب و ذهاب ورزشکاران، اجاره هتل هزینه زیادی متحمل شدیم که البته با کمک حامیان مالی، این کار را انجام دادیم.

کیهانی درباره شانس های کسب سهمیه رقابت های جهانی از مسابقات داخل سالن آسیا بیان کرد: بازیکنان ما باید تلاش کنند چراکه اردوهای تیم ایران کامل بوده است. چهره های شاخص ما شانس زیادی دارند و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم.

او درباره میزان پاداش دوندگان مدال آور ایرانی این مسابقات بیان کرد: این مسابقات جایزه ای ندارد بلکه مسابقه هدف ما که برای آن جوایزی در نظر گرفتیم رقابت های صحرانوردی آسیا است. البته وزارت ورزش و جوانان به مدال آوران رقابت های داخل سالن قهرمانی آسیا هم مانند تمام مدال آوران دیگر در پایان سال جایزه می دهد.

کیهانی درباره حضور دهلان الحمد، رئیس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا در این رقابت ها اظهار کرد: او امشب به ایران می‌رسد تا از نزدیک مسابقات را تماشا کند. قرار است دهلان شنبه هفته آتی با رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک دیدار کند. همچنین او در جریان‌سفر به ایران از امکانات مجموعه ورزشی انقلاب بازدید می کند. درصدد هستیم شرایط دیدار دهلان با وزیر ورزش و جوانان را هم فراهم کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات کیهانی درباره مسابقات دو و میدانی آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار