به‌مناسبت دهه فجر؛

بهره‌برداری از ۷۳ پروژه در هیرمند

فرماندار شهرستان هیرمند گفت: به‌مناسبت دهه‌فجر تعداد هفتاد و سه پروژه با اعتبار ۱۴ میلیارد و پانصد میلیون تومان در بخش‌های مختلف به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمد علی پیری فرماندار شهرستان هیرمند  اظهار داشت:به‌مناسبت دهه‌فجر تعداد هفتاد و سه پروژه با اعتبار ۱۴ میلیارد و پانصد میلیون تومان در بخش‌های مختلف به بهره‌برداری می‌رسد.

پیری ادامه داد : دهه مبارک فجر بهترین زمان برای بیان دستاورد‌های انقلاب برای مردم به ویژه جوانان انقلابی است تا بدانند این انقلاب با رنج، تلاش، مجاهدت مردان و زنان سرافراز ایران به دست آمده و در راه پیروزی آن هزاران شهید تقدیم اسلام شده است.

وی افزود: در ایام الله دهه فجر همه مردم باید از فرصت دهه مبارک فجر به شکل مناسبی، برای به تصویر کشیدن جلوه‌های کارآمدی نظام و دولت و تقویت وجوه وحدت آفرین در جامعه استفاده کنند.

فرماندار شهرستان هیرمند با اشاره به پروژه‌های آماده افتتاح در شهرستان گفت: این طرح در سر فصل‌های بهداشت و درمان، جهادکشاورزی، راه و شهرسازی، شیلات، عمران و توسعه روستایی، شهرداری، آموزش و پرورش، برق، ورزشی، صنعت تجارت و بازرگانی کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار هیرمند در پایان گفت: با توجه به نقش و جایگاه ارزشمند مردم در نظام مقدس کشورمان دیدار با خانواده شهدا و دیدار‌های مردمی و جلسات پرسش و پاسخ در نقاط مختلف شهرستان برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/ع

افتتاح چندین  پروژه در هیرمند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار