امام جمعه مهریز؛

فرهنگیان نسل جوان را با اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی آشنا کنند

امام جمعه مهریز گفت:فرهنگیان در صف مقدم معرفت افزایی و بصیرت افزایی دانش آموزان، وظایف خود را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز به نقش فرهنگیان و دانش آموزان در انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: بر فرهنگیان است که در مدارس نسل جوان را با اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی آشنا کنند و برای تربیت دینی آنها بکوشند.

محی الدینی افزود: تهدید نرم دشمنان علیه نسل جوان جدی است و قطعا فرهنگیان و مربیان پرورشی باید در صف مقدم معرفت افزایی و بصیرت افزایی دانش آموزان دختر و پسر مدارس وظایف خود را انجام دهند.

امام جمعه مهریز همچنین به اهمیت برگزاری برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری مردم و بهره گیری از ظرفیت دانش آموزان و فرهنگیان و همچنین مراکز دینی و مساجد تاکید کرد.

وی گفت: برنامه های بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بخاطر تقارن با ایام فاطمیه باید با رعایت شئون دینی و حفظ اصول و ارزش ها برگزار شود.

حجت الاسلام محی الدینی در جلسه شورای آموزش و پرورش مهریز با تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: ملت ایران با تکیه بر دین و ارزش ها به پیروزی رسید و باید در ایام فاطمیه برنامه ها همراه با معنویت برگزار شود.

وی ادامه داد: دهه فجر یک فرصت بسیار مناسب است تا ثمرات انقلاب اسلامی در ابعاد داخلی و خارجی برای مردم و به خصوص جوانان تبیین شود و بدانند که رمز پیروزی ملت ما تکیه بر دین ، اطاعت از ولایت فقیه و ارزش های انقلابی بوده است.

مهریز 100 مدرسه و 9 هزار دانش آموز دارد.

انتهای پیام/ ی

نقش مهم فرهنگیان  برای تربیت دینی دانش آموزان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار