بستری یک هزار و ۸۷۷ مورد مصدوم حوادث ترافیکی درتبریز

مدیر روابط عمومی مرکز آموزشی و درمانی امام رضا(ع) تبریز ازپذیرش و بستری یک هزار و ۸۷۷ مورد مصدوم حوادث ترافیکی در تبریز خبرداد.

بستری یک هزار و ۸۷۷ مورد مصدوم حوادث ترافیکی درتبریزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛آقاپورمدیر روابط عمومی مرکز آموزشی و درمانی امام رضا(ع) تبریز گفت: در 10 ماه گذشته سال‌جاری یک هزار و ۸۷۷ مورد پذیرش و بستری مصدومان حوادث ترافیکی داشته‌ایم که به طور متوسط روزانه 6 مورد مصدوم حادثه ترافیکی و رانندگی در این بیمارستان پذیرش و تحت مراقبت‌های پزشکی قرار می‌گیرد.

وی هم چنین گفت:در 10 ماهه سال جاری بیش از یک هزار و 800 مورد مصدوم سوانح رانندگی و ترافیکی در این مرکز تحت درمان قرار گرفته‌اند.

آقاپورافزود: با توجه به اینکه بیمارستان امام رضا (ع) تبریز مرکز جنرال و ترومای شمال‌غرب است از این رو علاوه بر استان آذربایجان‌شرقی ارجاع مریض‌های بدحال و مصدومان سوانح رانندگی و ترافیکی از استان‌های آذربایجان‌غربی، اردبیل، زنجان و کردستان به این مرکز صورت گرفته و سبب افزایش مراجعه بیماران با این مرکز می‌شود.

وی در خصوص تعداد مصدومان مراجعه کننده به این مرکز گفت: در 10 ماه گذشته سال‌جاری یک هزار و ۸۷۷ مورد پذیرش و بستری مصدومان حوادث ترافیکی داشته‌ایم که به طور متوسط روزانه 6 مورد مصدوم حادثه ترافیکی و رانندگی در این بیمارستان پذیرش و تحت مراقبت‌های پزشکی قرار می‌گیرد.

مدیر روابط عمومی مرکز آموزشی و درمانی امام رضا(ع) تبریز ادامه داد: عمدتا مصدومین حوادث رانندگی در بخش ترومای این مرکز تحت مراقبت قرار می‌گیرند و جراحی‌های اورتوپدی، عمومی، توراکس و جراحی مغز و عروق از عمده اعمال جراحی هستند که بر روی مصدومان سوانح رانندگی در این مرکز انجام یافته است.

آقاپور در خصوص چگونگی رایگان بودن هزینه‌های درمانی مصدومان سوانح رانندگی افزود: هزینه‌های درمانی مصدومان در صورتی رایگان محسوب می شود که مصدومان یا از طریق اورژانس 115 به این مرکز انتقال داده شوند و یا گزارش کد دار پلیس 110 و یا ارائه کروکی پلیس راهنمایی و رانندگی را داشته باشند.

وی اضافه کرد: اگر چنانچه به هر دلیلی مصدومان نتوانند در طول دوره درمان مدارک فوق را به بیمارستان ارائه کنند تا 2 ماه امکان ارائه وجود داشته و بعد از گذشت مدت زمان مقرر به صورت بیمه ای و سهم بیمار از آنها اخذ می‌شود.

آقاپور افزود: از هموطنان می‌خواهیم در مواقع اضطراری و کریتیکال خونسردی خود را حفظ کرده و با همکاری با کادر درمانی برای مراقبت و گذراندن طول دوره درمان بیماران تا بهبودی کامل ما را یاری کنند.

 

انتهای پیام/ش

درمان یک هزار و 800 مورد مصدوم سوانح رانندگی و ترافیکی درتبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.