بیماری عجیبی که مرد بنگلادشی را تبدیل به درخت کرد+فیلم

مردی که به بیماری وحشتناکی مبتلا شده بود پس از انجام 16 عمل جراحی در سال گذشته مجددا به همان وضعیت بازگشت.

وضعیت نا امید کننده مرد درختی پس از 16 عمل جراحی+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مردی بنگلادشی به نام "ابول بجندر"27 ساله از شهر "خولنا" که مدتها پیش به بیماری" Epidermodysplasia verruciformis" دچار شده بود به خاطر ظاهر وحشتناکش به مرد درختی معروف شد.

ویروس پاپیلوم در مبتلایان به این بیماری سریعا رشد و تغییرات وحشتناکی در ظاهر آنها ایجاد می‌کند. ابول بجندر نیز یکی از معدود افراد بدشانسی است که به این مرض دچار شد و رنج بسیاری کشید.

جراحان در سال گذشته 16 عمل جراحی روی بدن این مرد انجام دادند و 5 کیلوگرم از ضایعات پوستی را از بین بردند، درست زمانی که آنها پس از گذشت یک سال امید به درمان قطعی او پیدا کرده بودند ناگهان باز سر و کله این زگیل های مشمئز کننده روی پوست بیمار پیدا شد.

یکی از بزرگترین آرزوهای ابول بجندر در آغوش گرفتن فرزندش بود که متاسفانه با رشد مجدد زگیل ها احتملا مدت زیادی این رویای شیرین برایش قابل لمس نخواهد بود.

در ادامه تصویری از وضعیت فعلی بیمار در حالی که  ضایعات پوستی او پس از عمل های جراحی متعدد در حال رشد هستند را به همراه فیلمی از وی در سال گذشته مشاهده می کنید.


بیماری عجیبی که مرد بنگلادشی را تبدیل به درخت کرد+فیلم

 انتهای پیام/

وضعیت اسفبار مرد درختی پس از ۱۶ عمل جراحی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میکی
۱۱:۱۷ ۰۷ تير ۱۴۰۱
این چه نوع بیماری است و دلیل علمی اش چیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
یا فاطمه زهرااااا
آخرین اخبار