استاندار خراسان شمالی در مراسم آغازین دهه فجر ۹۶ :

ارتقای شاخص های خراسان شمالی با همدلی و هم افزایی

استاندار خراسان شمالی گفت: ساختن ایران آباد، آزاد و سربلند و ارتقای شاخص های توسعه ای استان ها ازجمله خراسان شمالی با همدلی، همفکری و هم افزایی همگانی محقق می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ محمدرضا صالحی صبح پنجشنبه در آیین ویژه سالروز ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی به میهن که با حضور آحاد مختلف در میدان شهید بجنورد برگزار شد، اظهار کرد:  تحقق ایرانی آباد، آزاد و سربلند و ارتقای شاخص های توسعه ای استان ها به ویژه خراسان شمالی را مستلزم همدلی، همفکری و هم افزایی همگان است و دهه فجر امسال 766 طرح و پروژه با مجموع هزینه کرد 428 میلیارد تومان در استان بهره برداری می شود.

صالحی با یادآوری سهمیه 8800 نفری اشتغال استان در سال جاری گفت: هدفگذاری ما بالاتر از سهمیه تعیین شده یعنی ایجاد 10 هزار شغل خالص بود که با توجه به آمار، تاکنون بیش از 8500 شغل ثبت شده است و تا پایان سال به طور حتم نه تنها سهمیه اعلام شده بلکه هدفگذاری ما نیز محقق می شود و از آن فراتر خواهیم رفت.

صالحی با تأکید بر این که از نظر امام خمینی(ره) در نظام جمهوری اسلامی مردم همواره بالاترین جایگاه را دارند، جمله تاریخی ایشان یعنی میزان رأی ملت است را گواهی بر این عقیده دانست و تصریح کرد: ایشان به پشتوانه همین حمایت مردمی بود که نظام را در کوران حوادث مختلف هدایت و رهبری کرد و بر توطئه ها فائق آمد.

وی به برخی هدفگذاری های استان ازجمله ایجاد روستاهای سبز و بدون بیکار، تکمیل گازرسانی به تمام روستاهای استان تا سال آینده، تحقق پوشش کامل دیجیتال صدا و سیما به عنوان اولین استان و معرفی خراسان شمالی به عنوان پایتخت موسیقی مقامی ایران هم اشاره و ابراز امیدواری کرد با هم افزایی مردم و مسئولان این اهداف به زودی محقق شود.

وی با گرامیداشت ایام فاطمیه و یاد و خاطره همه شهدای انقلاب و دفاع مقدس، برخی مشابهت های تاریخی بین بعثت حضرت رسول اکرم(ص) و قیام تاریخی امام خمینی(ره) را یادآور شد و تصریح کرد: امام ما زندگی پیامبرگونه ای داشت و همانند جدّش که دوازدهم ربیع الاول به یثرب وارد شد، وی نیز دوازدهم بهمن از تبعید 15 ساله به کشور بازگشت.

پایان بخش این مراسم، گلباران تمثال حضرت امام(ره) و نواختن زنگ انقلاب با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در استان بود.

انتهای پیام/آ

مردم در جمهوری اسلامی بالاترین جایگاه را دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.