برای تحقق انقلاب اسلامی راهی طی شده که معطر به خون شهداست

شهردار اصفهان گفت: خون های بسیاری در راه رسیدن به استقلال و آزادی در این سال ها ریخته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، کارکنان شهرداری اصفهان، صبح امروز همزمان با آغاز دهه فجر با آرمان امام تجدید بیعت کردند.

شهردار اصفهان نیز در این مراسم با ابراز امیدواری برای تحقق شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و برابری و برادری در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انتظار داریم با قدم برداشتن محکم در راه آرمان امام بتوانیم، خواسته های ملت را محقق کنیم.

وی ادامه داد: مردم ایران در این مدت توانسته اند برای آزادی و استقلال کارهای زیادی انجام دهند و هر دو را رعایت کرده اند و به همین سبب تاکنون، در سایه آزادی، استقلال کشور ما دچار خدشه نشده است.

قدرت الله نوروزی با بیان اینکه در نظر داریم در مجموعه شهرداری اصفهان با مشارکت و احساس مسئولیت شهری زنده و بانشاط را برای مردم بسازیم، تصریح کرد: شهرداری همه تلاش خود را برای تحقق آرمان انقلاب به کار خواهد بست تا خدمت رسانی به مردم که وظیفه این نهاد است، به خوبی ایفا شود.

وی ادامه داد: خون های بسیاری در راه رسیدن به استقلال و آزادی در این سال ها ریخته شده است.

شهردار اصفهان راه انقلاب اسلامی را معطر به خون شهدا توصیف کرد و گفت: در میدانی که اکنون ما در آن قرار داریم مردم شریف اصفهان ۳۹ سال پیش شعارهای آزادی خواهی و تحقق جمهوری اسلامی سر دادند و توانستند با اراده خود نظام را تغییر دهند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: شهرداری ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.