دستگیری قاتل فراری در بجنورد

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری قاتل فراری بعد از گذشت یک سال ونیم در شهرستان بجنورد خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد به نقل از پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ رضا عرب زاده  رئیس پلیس آگاهی استان خراسان شمالی  گفت: در پی اعلام کلانتری مرکز مبنی بر یک مورد فوت مشکوک در شهرستان بجنورد، ماموران اداره مبارزه با جرائم جنایی و تشخیص هویت موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به حضور ماموران به همراه بازپرس و نماینده پزشکی قانونی در محل مورد نظر افزود: در تحقیقات اولیه جسد مورد شناسایی قرار گرفت و برای تعیین علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شد.

وی یاد آور شد: کارشناسان پزشکی قانونی با انجام آزمایشات فنی علت فوت را ضربه مغزی و برخورد جسم سخت به ناحیه سر اعلام کردند.

سرهنگ عرب زاده تصریح کرد: با توجه به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی به فردی با هویت معلوم مشکوک شدند، خاطر نشان کرد: فرد مورد نظر با هماهنگی مقام قضائی دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران با استفاده از شیوه ها و شگرد های پلیسی و همچنین همکاری فرد مظنون، قاتل شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد، بیان داشت: متهم در بازجویی های بعمل آمده به بزه انتسابی اعتراف و علت این اقدام خود را اختلاف قبلی اعلام کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، افزود: پلیس با هرگونه اقدام مجرمانه که منجر به ایجاد نا امنی در جامعه شود به صورت ویژه و مقتدرانه برخورد می کند و از شهروندان نیز انتظار می رود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوکی مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اعلام نمایند.
انتهای پیام/


برخورد پلیس آگاهی با قاتل فراری

برچسب ها: قتل ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.