اتاق اصناف مهاباد؛

صدور پروانه کسب همراه با تخفیف برای بازاریان و کسبه مهاباد

صاحبان واحدهای صنفی شهری و روستایی مهاباد به مدت محدود تا 50 درصد تخفیف صدور پروانه کسب دریافت می کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، رئیس اتاق اصناف شهرستان مهاباد گفت:به مناسبت فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از 12 تا 22  بهمن پروانه کسب واحدهای صنفی  با 50 درصد تخفیف صادر خواهد شد.

لاجانی افزود:این تخفیف شامل تمامی واحدهای صنفی شهری و روستایی است و صاحبان کسب و کار با مراجعه به سامانه ایرانیان اصناف و طی مراحل ثبت نام می توانند برای دریافت پروانه کسب اقدام کنند.

فعالیت 9 هزار و 300 واحد صنفی در شهرستان مهاباد

در همین زمینه مسئول امور اصناف در اداره صنعت ،معدن و تجارت مهاباد گفت: از ابتدای سال تا کنون 1 هزار و 480 پروانه کسب در این شهرستان صادر شده  است.

بهار اضافه کرد: متقاضیان دریافت پروانه کسب با مراجعه به اتاق اصناف شهرستان مهاباد می توانند با تکمیل مدارک ،ثبت نام خود را در سامانه جامع انجام دهند.

وی همچنین  ضمن اشاره به اینکه از همشهریان انتظار می رود در مدت محدود نسبت به ثبت حرفه خود اقدام کنند ادامه داد: بر اساس اخرین آمار تا امروز نزدیک به 6 هزار و 800 واحد صنفی شهرستان مهاباد  دارای پروانه کسب و بیش از 2 هزار و 500 واحد بدون پروانه مشغول فعالیت هستند.

از ابتدای قاونی کردن صدور پروانه کسب در نظام جمهوری اسلامی تا کنون نزدیک به  6 هزار و 777 نفر در مهاباد پروانه کسب دریافت کرده اند که بسیاری از آنها نیاز به تمدید و بازنگری دارند.

انتهای پیام/خ

 

صدور پروانه کسب  واحدهای صنفی مهاباد با تخفیف در هزینه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.