استاندار خوزستان فرا رسیدن ایام‌الله دهه‌فجر را تبریک گفت

 استاندار خوزستان در پیامی فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ،  غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در پیامی فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب را تبریک گفت.

متن پیام استاندارخوزستان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر حماسه ی بزرگ  پیروزی انقلاب اسلامی ایران طنین انداز شد و نوید جشن و شادی از برتری حق علیه باطل برای ما تکرار گردید. انقلاب اسلامی ایران که مرهون شهادت طلبی و از جان گذشتگی هزاران زن و مرد فداکار وآزادی‌خواه است امروز با اقتدار و صلابت در عرصه ی منطقه ای و جهانی در حال رشد و توسعه است . ملت ایران در بهمن ۵۷  با آگاهی و بصیرت خود، ضربه ای سخت بر پیکر استعمارگران و مستبدین وارد و برای همیشه دست اجانب را از کشور کوتاه کردند. دهه فجر یادآور تجسم اراده و عظمت ملت و امام راحل در برابر ظلم و ستم بود که پرچم انقلاب و تحول را در برابر بیگانگان برقرار کردند.

دولت تدبیر و امید در  حاکمیت عقلانیت و اعتدال، التزام خود را به خون شهیدان و ایثارگران ثابت کرده است و همواره  عزت کشور را در خدمت بی‌منت به ملت شریف ایران می داند و همه ی ظرفیتهای موجود  را در راه تحقق آرمان های انقلاب درک کرده و بر اجرای آن پافشاری می کند.

دولت دوازدهم تمام تلاش خود را در راستای رفاه و آسایش اجتماعی مردم انجام می دهد و بر این امر افتخار دارد که با مجاهدت و تلاش می توان عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران را برقرار کرد و راه بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و در سایه منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدضلی عالی) گام برداریم.

اینجانب ضمن بزرگداشت فرا رسیدن ایام دهه ی فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، یاد و خاطره ی شهیدان، ایثارگران، جانبازان و خانواده های معظم شهیدان را گرامی می دارم و برای کلیه ی مردم استان خوزستان آرزوی تندرستی و سربلندی مسئلت دارم."

انتهای پیام/م

پیام تبریک استاندارخوزستان به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه‌فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.