فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد خبر داد؛

وجود ۱۵ محله آسیب‌پذیر در شهر خرم‌آباد

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد گفت: ۱۵ محله آسیب‌پذیر در خرم‌آباد وجود دارد که عدم اهتمام مسئولین به حل مشکلات آن‌ها، چالش اصلی این حوزه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ ماشاءالله بازگیر ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری خرم آباد با اشاره به اینکه بزرگترین تهدید شهر خرم آباد ایجاد بستر نارضایتی است، گفت: معضلات شهری برمی گردد به عدم خدمات دهی در سطح شهر و از سوی دیگر معضل‌های اجتماعی بیکاری، فقر و اعتیاد گریبان گیر خرم آباد است.

وی با بیان اینکه ۱۵ محله آسیب پذیر در خرم آباد داریم، این محلات سکونتگاه‌های غیررسمی و فرسوده هستند، تصریح کرد: عدم اهتمام مسئولین در رفع مشکلات این محلات، چالش مهم این حوزه است.

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد با تاکید بر اینکه مدیران شهرستان در سایه مدیران استان قرار گرفته اند، افزود: مدیر شهرستان برای حل مشکلات پای کار می‌آید، اما دستش بسته است، لذا از شما درخواست داریم این استقلال را به مدیران بدهید.

سرهنگ بازگیر با اشاره به اینکه باید محله محور در سطح شهر حضور پیدا کنیم و مشکلات مردم را رفع کنیم، ادامه داد: مکانی برای نمایندگان خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در سطح شهر در نظر گرفته شود تا مردم برای ملاقات عمومی با آنان و طرح مسائل خود به این مکان مراجعه کنند.

انتهای پیام/د

۱۵ محله آسیب‌پذیر در خرم‌آباد وجود دارد

برچسب ها: بافت فرسوده ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.