افتتاح 513 پروژه به مناسبت دهه فجر در شهرستان اردبیل

فرماندار اردبیل گفت: همزمان با دهه مبارک فجر 513 پروژه در بخشهای مختلف در شهرستان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جواد زنجانی، فرماندار اردبیل در آئین گازرسانی به روستای چنزاب هیر افزود: همزمان با دهه مبارک فجر 513 پروژه در بخشهای مختلف در شهرستان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد که برای راه‌اندازی این پروژه‌ها 250 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های افتتاحی دهه فجر شهرستان اردبیل در بخشهای مختلف از جمله گازرسانی به روستاهای دورافتاده، پروژه‌های بهداشتی، درمانی و عمرانی است، افزود: این پروژه‌ها در بخشهای مختلف شهرستان اردبیل افتتاح شده و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران شاهد دستاوردهای مختلفی در شهرستان اردبیل هستیم که هم‌اکنون مردم از خدمات مختلف برخوردار شده‌اند که تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که بتوانیم با برنامه‌ریزی اساسی و منسجم شهرستان اردبیل را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهیم.

زنجانی اظهار کرد: در حوزه گازرسانی به روستاهای شهرستان اردبیل تحول بسیار عظیمی اتفاق افتاده است به طوری که با تمهیدات انجام شده تا پایان امسال تمامی روستاهای بالای 20 خانوار اردبیل از نعمت گاز برخوردار می شود.

وی گفت: در حال‌حاضر عملیات گازرسانی به روستاهای زیر 20 خانوار نیز در شهرستان اردبیل آغاز شده است به طوری که اجرای گازرسانی به 8 روستای زیر 20 خانوار در اردبیل آغاز شده که در مدت زمان مشخص به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ح

آغاز عملیات گازرسانی به به روستاهای زیر 20 خانوار در اردبیل

 

برچسب ها: دهه فجر ، گازرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.