استاندار اردبیل؛

احیا ‌پتانسیل گردشگری دریاچه نئور در سال آینده

استاندار اردبیل از احیا پتانسیل‌های گردشگری طبیعی استان به ویژه دریاچه نئور در سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،اکبر بهنام‌جو،استاندار اردبیل اظهار کرد: لازم است پتانسیل‌های گردشگری طبیعی استان به ویژه دریاچه نئور در سال آینده احیا شود تا با جذب توریسم بتوانیم صنعت گردشگری و بوم‌گردی را در استان فعال‌تر کنیم.

 وی بر اهمیت راه‌های ارتباطی در توسعه منطقه اشاره کرد و گفت: توسعه راه اردبیل-سرچم در دست اقدام است و ما این مساله را به صورت جدی پیگیری می‌کنیم.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه وحدت و یکپارچگی اصل مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران نیز در سایه وحدت و یکپارچگی مردم ایران و رهبری امام(ره) به پیروزی رسید که امروز پس از 40 سال از پیروزی این انقلاب اسلامی باید وحدت بین مسؤولین تداوم یابد.

بهنام‌جو با اشاره به اینکه خوشبختانه پس از انقلاب اسلامی جهش خوبی را در استان اردبیل شاهد بودیم، بیان کرد: در سایه این انقلاب اردبیل به استانی توانمند در همه زمینه‌ها تبدیل شده است .

وی ادامه داد: قبل از انقلاب تقریبا اهالی شهر هیر و روستای چنذاب از امکانات اولین نیز برخوردار نبودند که خوشبختانه در سایه تلاش مسؤولین و خون پاک شهدا همه امکانات در کوچکترین روستاها نیز وجود دارد.

انتهای پیام/ح

توسعه راه اردبیل-سرچم در دست اقدام است

 

برچسب ها: استانداری ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.