امام جمعه شهرستان نیمروز:

دهه فجر یاداور رشادت‌ها و دلاور مردی‌های ملت ایران است/ امام خمینی شخصیتی بی بدیل

امام جمعه شهرستان نیمروز گفت: دهه فجر یاداور رشادت‌ها و دلارمردی‌های یکایک ملت ایران است که باید به خوبی پاس داشته شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام و المسلمین محمد راشکی امام جمعه شهرستان نیمروز گفت: دهه فجر یاداور رشادت‌ها و دلارمردی‌های یکایک ملت ایران است که باید به خوبی پاس داشته شود.

راشکی ادامه داد: وقتی خبر بازگشت بنیانگذار کبیر انقلاب در کشور منتشر شد هر کس که می‌شنید اشک شوق می‌ریخت و مشتاقانه منتظر حضور امام در ایران اسلامی بود.

وی افزود: امام راحل پس از ۱۵ سال دوری از کشور و تبعید به دلیل خروشیدن به طاغوتیان وجاری کردن حقیقت به ایران بازمی‌گشت و این موضوع خود شور و شعف ایجاد می‌کرد.

حجت الاسلام راشکی ادامه داد: استقبال از امام خمینی (ره) آن‌چنان پر شور برگزار شد که بهت خبرگزاری‌های خارجی را برانگیخته و آنان را مجبور به اعتراف حضور چند میلیونی مردم در مراسم استقبال کرد.

امام جمعه نیمروز اضافه کرد: دهه فجر یادآور رشادت‌ها، فداکاری‌های و شهادت طلبی ملتی منسجم خداجو، پیرو خط رهبری و ولایت که با ایثار خون خود ثابت کردند که خون بر شمشیر به حق بر باطل پیروز است، می‌باشد.

وی تاکید کرد: بر طبق وظیفه تمامی آحاد جامعه به ویژه مسئولان موظف به آگاه سازی و آشنایی نسل‌های آینده با حقایق انقلاب، اهداف انقلاب، آرمان‌ها و حرکت‌های انقلاب هستند.

امام جمعه نیمروز ابراز کرد: نسل‌های آینده باید به انقلاب افتخار کنند چرا که این پیروزی در حالی با خون شهدا به دست آمد که تمام جهان در مقابل ملت ایران قرار گرفتند.

راشکی با اشاره به اینکه آیندگان باید بدانند که این انقلاب با وجود تمام فتنه‌ها و توطئه‌های استکبار چگونه حفظ شده است، تاکید کرد: برای حفظ این نظام بهترین فرزندان این مرز و بوم به شهادت رسیدند لذا حفظ نظام و دستاورد‌های آن بر عهده مردم و مسئولین است.

انتهای پیام/ع

نسل‌های آینده باید به انقلاب افتخار کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار