برگزاری جشن گرامیداشت دهه فجر در بوشهر

همزمان با آغاز دهه فجر برنامه‌های متنوعی درشهرها و روستاهای استان بوشهر اجرا شد که مراسم ویژه‌ای با حضور صفارهرندی عضو تشخیص مصلحت نظام در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

برگزاری جشن گرامیداشت دهه فجر در بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، همزمان با آغاز برنامه‌های دهه فجر مراسم گوناگونی صبح و ظهر امروز در استان بوشهر اجرا شد که در ساعت 9:33 دقیقه هنگام ورود امام راحل به میهن اسلامی صدای بوق کشتی‌ها و لنج‌ها به صدا در آمد و به پاس این روز موتورسیکلت‌ها با رژه با شکوهی مسیرهای تعیین شده را طی کردند.

در این روز مراسم ویژه‌ای با حضور آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، صفارهرندی عضو تشخیص مصلحت نظام و سایر قشرهای مردم در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

صفارهرندی در این مراسم با تمجید از شخصیت ارزشمند و والامقام بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به جایگاه امام راحل پرداخت و اظهار داشت: جایگاه ولایت فقیه بسیار با اهمیت و والا است چراکه هر جا از ولایت فقیه و رهبری پیروی کرده‌ایم به سروری رسیدیم و هر جا از نااهلان پیروی کردیم جامعه به انحراف کشیده شد.

عضو تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ایران اسلامی به نقطه اقتدار و صلابت رسیده است افزود: در سی‌و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نشان یک بلوغ از انباشت تجربه‌ها و رسیدن به نقطه اقتدار است که ان‌شالله به قیام امام عصر(عج) متصل می‌شود.

وی، با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی برای شکستن ولایت فقیه دست به انواع توطئه‌ها زدند گفت: تشکیل پدیده داعش و گروه‌های تکفیری در سرزمین‌های اسلامی از جمله القاعده، داعش و النصره تدبیری از جانب امریکا برای در هم شکستن محوریت ولایت فقیه در منطقه بود.

صفار هرندی از افتخار رهبران و گروه‌های مقاومت منطقه در پیروی از ولایت فقیه خبر داد و گفت: آنان نسخه‌ای شفابخش و موفقیت آمیز جز ولایت فقیه برای پیشبرد اهدافشان نمی‌بینند.

عضو تشخیص مصلحت نظام به شو تبلیغاتی اخیر رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید به بهانه دخالت نظامی ایران در مسائل یمن پرداخت و بیان کرد: آنها آهن قراضه‌هایی را به جعل و دروغ به ایران نسبت دادند و این یادآور سخنان کلینتون وزیر خارجه سابق آمریکاست که هر جا حرکتی علیه آمریکا در منطقه صورت می‌گیرد ردپای ایران آنجا مشاهده می‌شود.

وی، با بیان اینکه برجام نسخه شفابخش مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور نیست افزود: برجام نه تنها مشکلات اقتصادی و معیشتی حل نکرد بلکه مشکلات گوناگون دیگری ایجاد کرد و این در حالی است که برخی دنبال اجرای فازهای بعدی برجام هستند.

در این مراسم پس از مداحی ایام فاطمیه، و اجرای برنامه تواشیح رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر به برنامه‌های امسال دهه فجر انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: امسال در ایام دهه فجر در 37 شهر و 400 روستای استان بوشهر برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شودکه این برنامه‌ها مردم‌محور است.

نصرالله شفیعی با بیان اینکه مردم انقلابی مدافع ارزش‌های اصیل اسلام و انقلاب اسلامی هستند افزود: حضور گسترده مردم در برنامه‌های دهه مبارک فجر نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی مورد توجه ویژه مردم است و همواره مدافع ارزش‌های والای آن هستند.

انتهای پیام/م

جشن گرامیداشت دهه فجر در بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.