فراهانی: رتبه تک رقمی در جدول کسب می کنیم/ مالک جدید به قول هایش عمل می کند

دروازه بان تیم نفت نوین تهران گفت: اگر همین روند را تا پایان فصل حفظ کنیم و مشکلی به وجود نیاید، قطعا در جدول لیگ تک رقمی خواهیم شد

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میلاد فراهانی پس از تساوی تیم نفت نوین تهران مقابل پیکان تهران درباره این مسابقه بیان کرد: بازی خیلی سخت و سنگینی بود و پیکان آمده بود تا پس از چند هفته ناکامی پیروز شود. هدفمان کسب 3 امتیاز خانگی بود اما خداراشکر موفق شدیم یک امتیاز کسب کنیم و قطعا این امیتاز در جدول رده بندی خیلی به کار ما می آید. چند هفته ای است در لیگ برتر نباختیم و اگر خدا بخواهد و همین روند را ادامه دهیم، قطعا جایگاه خوبی را در جدول رده بندی لیگ برتر کسب می کنیم.

او افزود: خدا همیشه به من لطف دارد و خداراشکر هم امروز توانستیم پنالتی شیری را بگیرم. هر چند وقت یکبار تمرین پنالتی گیری می کنم و خوشحالم که موفق شدم امروز پنالتی را بگیرم.

فراهانی در خصوص وضعیت کنونی نفت بیان کرد: اگر همین روند را تا پایان فصل حفظ کنیم و مشکلی به وجود نیاید، قطعا در جدول لیگ تک رقمی خواهیم شد و وضعیت مالی هم خداراشکر خوب است و تیم به ثبات رسیده است و شرایط بسیار عالی است.

دروازه بان نفت نوین تهران گفت: مالک کنونی خیلی با قبلی تفاوت دارد و به قول هایی که می دهد، عمل می کند. شرایط خیلی خوب است و امیدوارم این روند تا پایان ادامه داشته باشد. 60 درصد از فصل گذشته طلب دارم و ما هم جزء طلب کاران محسوب می شویم و قطعا اگر شرایط بهتر شد، درباره طلب فصل گذشته با مالکان صحبت خواهم کرد.

انتهای پیام/

اظهارات فراهانی درباره وضعیت تیم نفت تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار