باید با وحدت کلمه سبب تولید و رونق اقتصادی و اشتغال شویم

فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه باید سرمایه گذار در شهرستان جذب کنیم، گفت: باید با وحدت کلمه سبب تولید و رونق اقتصادی و اشتغال شویم.

باید با وحدت کلمه سبب تولید و رونق اقتصادی و اشتغال شویم به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، کریم حمیدوند،فرماندار شهرستان نهاوند در دیدار شورای اداری این شهرستان با امام جمعه نهاوند به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی به پشتوانه رهبری به پیروزی رسید که در بیانات ایشان یک کلمه که مغایرت با شرع مقدس و کلام الهی باشد، نمی توان یافت.

وی افزود: مردم با وحدت کلمه و به پشتوانه همین شخصیت الهی حضرت امام خمینی(ره) به خیابان‌ها می‌ریختند و علیه نظام طاغوت مبارزه می‌کردند.

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: رهبر فرزانه انقلاب فرزندی از فرزندان حضرت فاطمه زهرا(س) بود و یک شخصیت الهی بی‌نظیر که باید اندیشه‌های ایشان را در دانشگاه‌ها و حوزه‌ها تدریس کرد و تمام تصمیمات ایشان الهی بود چراکه ایشان به یک منبع الهی متصل بود و این تأثیر رهبری در پیروزی را می‌رساند.

وی تصریح کرد: زمانی نمی‌توانستیم از اسرائیل حرف بزنیم اما امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که اسرائیل اشغالگر و تروریست است حتی جوانان تربیت یافته ما حاضر به مبارزه با ورزشکاران این رژیم جعلی در میادین مبارزه نمی‌شود.

حمیدوند با اشاره به ایام دهه مبارک فجر گفت: باید در این ایام جوانان را توجیه کنیم که آن زمان هیچ امکاناتی اعم از اشتغال و تحصیل نداشتیم اما امروز به لطف الهی می‌بینیم که در همین نهاوند انواع امکانات آموزشی برای دانش آموزان و انواع دانشگا‌ه‌ها از دولتی تا آزاد اسلامی و غیر انتفاعی وجود دارد و این به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: در حال حاضر در شهرستان نهاوند در بحث گازرسانی روستای فاقد گاز نداریم و افتخار می‌کنیم حتی جاهای که عنوان روستا ندارند در حال حاضر از نعمت گاز برخوردار هستند و در بحث جاده و تعریض آنها خدمات زیادی صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: ما نمی‌گوییم که مشکل نداریم مشکل هم داریم ولی باید قبول کنیم که خواسته‌های مردم خیلی فراتر رفته و به چیزهای دیگری مثل اینترنت پرسرعت رسیده است بنابراین خواسته‌ها عوض شده است با وجود همه مشکلات در طول مدت عمر انقلاب اسلامی خدمات قابل توجه و بی شماری ارائه شده است.

وی ابراز داشت: داعش پرورش یافته همین دشمنان اسلام و ایران است بنابراین رهبر عزیز و فرزانه ما با تیزهوشی کامل این را فهمید و دستور داد که جنگ نباید به داخل کشور کشیده شود و دیدیم که جان برکفان و رزمندگان دلاور ما با جانفشانی و ایثار تمام به بیرون از مرزها رفتند و نگذاشتند این اتفاق برای دشمن محقق شود و این اقتدار جمهوری اسلامی ایران را می رساند که حتی مورد اقرار دشمنان ما قرار گرفته است.

حمیدوند با بیان اینکه در بخش‌های مختلف اقتصادی و نظامی خودکفا هستیم، افزود: در بحث تولید گندم روزی واردکننده بودیم الان صادرکننده هستیم و حرف برای گفتن داریم.

وی گفت: باید سرمایه گذار جذب کنیم و در فضای مجازی از شهر خود تعریف کنیم و با وحدت کلمه سبب تولید و رونق اقتصادی و اشتغال شویم.

فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه ممکن است اختلاف فکری داشته باشیم اما باید با وحدت در کنار هم حرکت کنیم، تصریح کرد: مردم یک میثاق ملی به عنوان انتخابات دارند و به کسی که رأی اکثریت آورده باید اعتماد کنیم و او را در طول چهار سال حمایت کنیم حتی اگر مخالف فکر ما باشد تا مشکلات کشور حل شود در غیر این صورت به اکثریت و اجتماع مردم خیانت کرده ایم.

انتهای پیام/خ

 تولید و رونق اقتصادی و اشتغال با وحدت کلمه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار