۲۴ کشته و زخمی بر اثر حملات خمپاره‌ای تروریست‌ها به دمشق

بر اثر حملات خمپاره‌ای تروریست‌ها به مناطق مختلف دمشق، پایتخت سوریه، دست‌کم ۹ غیر نظامی شهید و ۱۵ تن دیگر زخمی شدند.

۲۴ کشته و زخمی بر اثر حملات خمپاره‌ای تروریست‌ها به دمشقبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه ( سانا )، بر اثر حملات خمپاره ای تروریست‌ها به مناطق مختلف دمشق، پایتخت سوریه، دست کم 9 غیر نظامی شهید و 15 تن دیگر زخمی شدند.

یک منبع در مرکز فرماندهی پلیس دمشق اعلام کرد تروریست های مسلح مستقر در منطقه غوطه شرقی با حملات خمپاره ای خود به دو محله « عش الورور و المزه » بار دیگر توافقنامه کاهش تنش را نقض کردند .این منبع تأکید کرد تروریست های مسلح دو خمپاره به منطقه مسکونی المزه شلیک کردند که به شهادت یک زن و زخمی شدن دو غیر نظامی دیگر منجر شد.

این منبع پلیس افزود تروریست ها همچنین چند خمپاره به محلع عش الورور شلیک کردند و دست کم هشت غیر نظامی از جمله چند کودک شهید و 13 تن دیگر زخمی شدند . وی تأکید کرد براثر حملات خمپاره ای تروریست ها خساراتی هم به خانه ها و اموال مردم وارد شد.

در همین حال یک منبع پلیس در استان ریف دمشق سوریه اعلام کرد تروریست های مسلح دیروز 17 خمپاره به منطقه حرستا شلیک و خساراتی به ساکنان این منطقه وارد کردند .یگان های ارتش سوریه نیز در پاسخ به حملات خمپاره ای تروریست ها، مواضع و محل استقرار آنان در منطقه غوطه شرقی را با دقت هدف قرار دادند و تلفات و خساراتی به آنان وارد کردند.

انتهای پیام/

حمله خمپاره‌ای به دمشق 9 کشته بر جا گذاشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار