علی نفیع در کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی:

فعالیت در سازمان‌های بین‌المللی عامل توسعه صلح پایدار است

رئیس اتحادیه احزاب آسیایی گفت: فعالیت در سازمان‌های مختلف بین‌المللی برای گسترس صلح و توسعه پایدار در جهان تأثیرگذار است.

فعالیت در سازمان‌های بین‌المللی عامل توسعه صلح پایدار استبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی نفیع رئیس اتحادیه احزاب آسیایی در بیست و نهمین نشست کمیته دائمی کنفرانس بین‌المللی احزاب آسیایی و دومین کنفرانس ویژه راه ابریشم که از صبح امروز(جمعه 13 بهمن ماه) در سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهار کرد: متأسفانه امروز جریان‌هایی در دنیا برای ترس از اسلام ایجاد شده اما به خاطر افزایش تعداد مسلمانان این افراط گرایان نتوانستند کاری از پیش برند.

رئیس اتحادیه احزاب آسیایی با بیان اینکه مقابله با افراط گرایی‌ کار سختی است، افزود: در این زمینه چالش‌ها و تنش‌های زیادی وجود دارد که باید با تدابیر خاص آ‌نها را از بین برد.

وی افزود: افراط گرایی پیوستگی اجتماعی را از بین می رود و این نقش احزاب سیاسی است که باید به این موضوع ورود کرده و با این ایده مشترک بتوانند این پیوستگی را حفظ کنند.

نفیع با بیان اینکه برای تشخیص افراط گرایی باید برنامه‌های آنها را شناسایی کرد، ادامه داد: باید ایده‌های دشمنان را بشناسیم تا بتوانیم راهکار درستی را ایجاد کنیم، احزاب سیاسی و دولت‌ها می‌توانند در این زمینه راهکار ارائه کرده و به پیشبرد آنها جامه عمل بپوشانند.

رئیس اتحادیه احزاب آسیایی تصریح کرد: نتیجه همکاری‌های مختلف احزاب سیاسی یک عمل و راهبرد ضروری را به وجود می‌آورد که باید با همکاری همان احزاب پیش برده شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروزه اتحادیه احزاب آفریقا توانسته کارهای فراوانی را برای رسیدن به صلح پایدار در آفریقا انجام دهد که می‌توان آنها را نمونه‌ای برای رسیدن به صلح در جهان قرار داد؛ شرکت و فعالیت در سازمان‌های مختلف بین‌المللی چون سازمان ملل برای اینکه بتوان صلح و توسعه پایدار را در جهان گسترش داد تأثیرگذار است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار