انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) تمدن ساز بود

امام جمعه آبادان گفت: مخالفت غرب با انقلاب اسلامی بدلیل قدرت تمدن سازی آن است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ابراهیمی پورامام جمعه آبادان در خطبه های نمازجمعه آبادان گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) تمدن ساز بود و به همین دلیل است که غرب و استکبار با ایران اسلامی مخالفت و دشمنی می کند.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی و دوری از محرمات افزود: مردم با برافراشتن پرچم انقلاب اسلامی در ایران ، اساس تمدن جدید اسلامی را بنا گذاشتند که بر پایه مبارزه با ظلم و ستم است.

وی ضمن تبریک دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت : به همین سبب است که دشمن در برابر جریان سازی اسلامی در ایران ، گروه های تکفیری از جمله داعش را درست کرد تا به اسلام حقیقی ضربه بزند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور اساس انقلاب اسلامی را حاکمیت بخشیدن به ارزش های اخلاقی و دینی توصیف کرد و افزود : ظلم و ستم ستیزی هدف و شعار مردم ایران در انقلاب اسلامی بود و بخاطر همین مردم امام را حمایت می کردند.

وی دفاع از مظلومان جهان را یکی از اهدف انقلاب اسلامی دانست و گفت: دهه مبارک فجر فقط برای ملت ایران نیست بلکه برای همه ملت ها و مستضعفان جهان است.

امام جمعه آبادان در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه افزود: در حالی که دشمن قصد تغییر جهت گیری انقلاب را دارد برخی هم درصدد تغییر قواعد و تحریف معیارهای انقلاب اسلامی هستند تا به انقلاب مردم ایران خدشه وارد کنند.

امام جمعه آبادان رفع گرفتاری ها، مبارزه با ربا خواری و جلوگیری از تبعیض را از اهداف انقلاب اسلامی دانست و گفت : متاسفانه از ابتدای انقلاب تاکنون از مسئولین امر مطالبه گری نکردیم و مدیران کم کار را وادار به تلاش و کار انقلابی نکردیم.

وی ضعف مدیران استان را یکی از دلایل عقب ماندگی ها دراین منطقه دانست و درعین حال افزود: در آبادان نیز در راستای تحقق شعار رهبری چند کار شاخص انجام شده و تعدادی از جوانان بیکار مشغول به کار شده ان ولی هنوز هم نیاز به توجه و تلاش بیشتر مسوولان استان برای بهبود وضع معیشتی مردم احساس می شود.

انتهای پیام /د

برگزاری نمازجمعه آبادان

برچسب ها: نمازجمعه ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.