امام جمعه اهل سنت ایرانشهر:

ملت ایران در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی حضوری فعال دارند

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: ملت ایران چهل سال است که در مقابل هر گونه تهدید دشمنان همچون کوه ایستادگی کرده اند و در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی حضوری فعال داشته و دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مولوی عبدالصمد کریم زایی امام جمعه اهل سنت ایرانشهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهل سنت ایرانشهر با تاکید بر توجه بیشتر به مسائل معیشتی مردم اظهار داشت: خدمت به مردم را باید از نعمت‌های الهی بدانیم و مشکلاتشان را رفع کنیم.

کریم زایی با اشاره به اینکه امروز مهمترین مشکل مردم معیشت و اقتصاد است افزود: به طور یقین مدیران باید در بحث تولید، اشتغال، جلوگیری از تورم و گرانفروشی تلاش کنند.

وی بیان کرد: متاسفانه گرایش به تجملات در جامعه افزایش پیدا کرده به طوری که مانعی بزرگ برای ازدواج جوانان و شروع زندگی مشترک آنان شده است.

وی ادامه داد: همگان وظیفه داریم زمینه اشتغال و ازدواج آسان جوانان را فراهم کنیم.

کریم زایی افزود:  ملت ایران چهل سال است که در مقابل هر گونه تهدید دشمنان همچون کوه ایستادگی کرده اند و در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی حضوری فعال داشته و دارند.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: دولت به منزله پدر و ملت به منزله فرزند هستند که بایستی دولتمردان برای رفع مشکلات مردم احساس مسئولیت بیشتری کنند.

مولوی کریم زایی اظهار داشت: همگان باید به نامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر توجه کنند و عدالت را رعایت واز فساد جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ع

امروز مهمترین مشکل مردم معیشت و اقتصاد است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار