انصاری فرد جایزه بهترین بازیکن هفته هیجدهم را دریافت کرد

مهاجم ایرانی تیم المپیاکوس پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن هفته هیجدهم لیگ یونان گفت، قهرمانی تیمش را به کسب عنوان آقای گلی ترجیح میدهد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان کریم انصاری فرد که با درخشش در هفته هیجدهم سوپر لیگ یونان و دوبار گلزنی برابر ژانتی، از سوی مردم و کارشناسان به عنوان ارزشمندترین بازیکن این هفته شناخته شد، امروز جایزه خود را از دست ساوا تئودوریدیس دریافت کرد. مهاجم تیم ملی کشورمان پس از دریافت این جایزه هدف المپیاکوس را قهرمانی در سوپر لیگ عنوان کرد.
انصاری فرد پس از دریافت جایزه در مصاحبه با شبکه نوا اسپورت یونان گفت:" از همه افرادی که به من رای دادند قدردانی می کنم. من از کسب این جایزه خوشحال هستم، اما این جایزه حاصل کار گروهی بود، نه تنها خودمن ، من آن را به هم تیمی هایم و همه کسانی که به من کمک کردند تقدیم می کنم و از آنها تشکر می کنم. از بودن در این باشگاه لذت می برم و افتخار می کنم که عضو المپیاکوس هستم. "

مهاجم ملی پوش کشورمان درباره کسب عنوان آقای گلی نیز گفت: "هیچ چیز هنوز تمام شده است، اما من ترجیح می دهم به جای این که با عنوان آقای گلی به جام جهانی بروم با کسب عنوان قهرمانی یونان با المپیاکوس به این رقابت ها بروم. اگر می توانستم بین این دو یکی را انتخاب کنم قهرمانی لیگ را انتخاب می کردم، آقای گل بودن عالی است اما هدف ما این است که قهرمان شویم و تمام تلاشمان را برای باشگاه به کار ببندیم. من سخت برای تیمم تلاش می کنم، ما نمی دانیم در پایان چه اتفاقی خواهد افتاد، اما ما تلاش می کنیم عنوان قهرمانی را بدست آوریم. "

انصاری فرد درباره دیدار روز یکشنبه المپیاکوس و آ اک ،که دربی شهر آتن است ،گفت:بازی دربی با آ اک بازی متفاوتی خواهد بود ، هر مسابقه ای نتیجه خود را دارد، اما دربی ،دربی است و شما باید برنده شوید. ما باید تمام تلاش خود را بکنیم که نتیجه بگیریم زیرا این بازی بسیار مهم است. ما می خواهیم از هواداران خود تشکر کنیم . همه ما آماده مبارزه هستیم و تمام این تلاش ها برای این است که هوادارانمان را خوشحال کنیم.راه قهرمانی سخت و طولانی است."

انتهای پیام/

انصاری فرد از بودن در المپیاکوس  احساس غرور می کنم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار