اسامی فیلم های جشنواره فجر سمنان اعلام شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: اسامی فیلم های جشنواره فجر در استان سمنان اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمدرضا سوقندی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: جاده قدیم، دارکوب، بمب، خجالت نکش، تنگه ابوقریب، به وقت شام، ماهورا، چهارراه استانبول و سرو زیر آب نیز از فیلم هایی است که در روزهای14 تا 12 بهمن از ساعت ٢٠ در سینما یادمان اکران خواهد شد.

وی افزود: فیلم های خجالت نکش، چهارراه استانبول، ماهورا، امیر، دارکوب، سوءتفاهم، جاده قدیم، بمب و مغزهای کودک ، فیلم هایی است که ساعت 18 در سینما یادمان سمنان به ترتیب در روزهای ١٤ تا ٢٢ بهمن به نمایش در خواهد آمد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اظهار داشت: فیلم های جشنواره فجر در سینما هلال شهرستان سمنان اکران می شوند.

محمدرضا سوقندی تصریح کرد: از چهاردهم بهمن تا بیست و دوم نیز فیلم های سوء تفاهم، بمب، تنگه ابوقریب، به وقت شام، جهارراه استانبول، مغزهای کوچک زنگ زده، سرو زیر آب، امیر و خجالت نکش نیز ساعت ١٨ در این سینما نمایش داده می شود.

وی گفت: قیمت اعلام شده برای هر قطعه بلیط تماشای فیلم های جشنواره فجر ١٤ هزار تومان است که با تلاش صورت گرفته تخفیف ٥٠ درصد نیز بر این بلیط ها اعمال می شود.

سوقندی افزود: این سینماها از چهاردهم تا هجدهم بهمن نیز در سانس ساعت ١٠ محل اکران رایگان فیلم های ویژه کودکان و نوجوانان خواهند بود.

انتهای پیام / ق

اعلام اسامی فیلم های اکرانی جشنواره فجر در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.