کریمی: فدراسیون فوتبال سر باشگاه‌های خصوصی را می‌برد

سرمربی تیم سپیدرود رشت گفت: فدراسیون با جریمه‌هایی که برای باشگاه‌های خصوصی در نظر می‌گیرد سر آن‌ها را می‌برد.

کریمی: فدراسیون فوتبال سر باشگاه‌های خصوصی را می‌بردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی کریمی سرمربی تیم سپیدرود رشت پس از تساوی تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: بازی را خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم، اما تمرکز لازم را نداشتیم. موفق شدیم به گل برسیم، اما یک بازیکن را از دست دادیم که باعث شد شرایط ما سخت شود. برای جبران نبود یک بازیکن، روی حمایت هواداران حساب ویژه‌ای کردیم؛ خدا را شکر آن‌ها باز هم در ورزشگاه بودند و از حمایت آن‌ها بهره ببردیم، اما این بازی برای ما حکم شکست را داشت. چون استقلال خوزستان در پایین جدول است و باید در این بازی به پیروزی می‌رسیدیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که سنگ تمام گذاشتند و امیدوارم بتوانیم بازی‌های آینده امتیازات لازم را بگیریم.

سرمربی تیم سپیدرود رشت خاطر نشان کرد: درحال حاضر بحث بازی کردن با آبروی باشگاه‌هایی است که به صورت خصوصی وارد لیگ شده‌اند. تاج هم که آن تاج نیست. این اتفاقاتی که رخ می‌دهد روی چه حسابی است. آن‌ها نمی‌دانند که اگر فوتبال نباشد تاج هم نیست. اگر این باشگاه‌ها نباشند تاج، کفاشیان و ساکت هم نخواهند بود. در این وضعیت پشت سر هم باشگاه‌ها را جریمه می‌کنند. یک بطری آب به زمین پرتاب می‌شود، ۴۰ میلیون جریمه می‌کنند چرا این جریمه‌ها حساب و کتاب ندارد.

کریمی اضافه کرد: آن‌ها قصد دارند هزینه‌هایشان را با این جریمه‌ها جفت‌وجور کنند. باشگاه‌ها باید این هزینه‌ها را پرداخت کنند. قبلاً جریمه‌ها 2-3 میلیون بود، اما الان زیر بیست میلیون جریمه نمی‌کنند. مگر فدراسیون فوتبال بانک است. اگر بخش خصوصی می‌آید باید سرش را ببرند. یک بطری آب به زمین پرتاب می‌شود ۴۰ میلیون جریمه در نظر می‌گیرند. الان حتما می‌خواهند من را هم جریمه کنند. اصلا جرأت دارند که من را جریمه کنند. مگر می‌شود با آبرو بازی کرد. الان در رختکن همه بازیکنان سرشان را پایین انداخته‌اند و ناراحت هستند. با این وضعیت چگونه آن‌ها را برای بازی بعد آماده کنم.

کریمی افزود: برخی دقایق در بازی خیلی پر اهمیت هستند مثل زمان‌هایی که گل می‌خوریم و یا گل می‌زنیم. این زمان‌ها، زمان‌هایی هستند که باید تمرکزمان بالاتر باشد، چون باید شرایط را به حالت عادی برگردانیم. این موضوع برای بهترین تیم‌های دنیا هم اتفاق می‌افتد. هفته گذشته چلسی در خانه خودش در چند دقیقه ۲ گل دریافت کرد. ما نباید توقع داشته باشیم که این چنین نباشیم. ما هم داریم کار می‌کنیم شرایط روحی و روانی خوبی را به تیم برگردانیم.

او درواکنش به این سوال که آیا چک‌های بازیکنان پرداخت شده است یاخیر تصریح کرد: بله پرداخت شده است. چک‌ها را خودم دیده‌ام.

کریمی درباره نحوه عملکرد داوران اظهار کرد: در مورد داوری صحبت نمی‌کنم. همه ممکن است اشتباه کنند در مصاحبه‌های قبلی هم این طور گفته‌ایم امروز یکی از داور‌هایی که قصد دارد در آینده جانشین حق‌وردی، ترکی و بعد از جام‌جهانی شاید جانشین فغانی باشد را دیدیم. ما به کجا می‌رویم. اصفهانیان و غیاثی بیرون نشسته‌اند و خطا‌هایی که پنالتی نیست را اعلام می‌کنند، اما حالا هیچ‌کدامشان حرفی نمی‌زنند. من نمی‌دانم این انتصاب‌ها در فدراسیون فوتبال روی چه حسابی رقم می‌خورد. چرا فردوسی‌پور اصلاً یک بازی را نشان نمی‌دهد و کارشناسی داوری نمی‌کند. مگر همچنین چیزی امکان دارد. چرا لوگوی برنامه نود در نشست خبری است.

 

بازیکن سابق تیم ملی ادامه داد: منتظرتان هستم و می‌دانم که چکار کنم. مدام می‌آیند بازیکنان را محروم می‌کنند. بازیکن در زمین توسط داور اخراج نمی‌شود، اما آن‌ها محرومشان می‌کنند. وقتی که داور را محروم می‌کنند اسمش را اعلام نمی‌کنند. باید اسمش را بگویند تا برای بقیه درس عبرت شود. مگر خونشان از ما رنگین‌تر است.

انتهای پیام/

اظهارات علی کریمی درباره وضعیت فدراسیون فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.