اهمیت دادن به اشتغال و اقتصاد مقاومتی

امام جمعه گتوند گفت: آنچه که مسئولین نظام بر آن تاکید دارند، اهمیت دادن به موضوع اشتغال و اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، به حجت الاسلام محمد علی شاه امام جمعه گتوند گفت: استاندار خوزستان  در باره موضوع اشتغال و اقتصاد مقاومتی جلساتی را باحضور مدیران استانی در پرتو پیگیری مشکلات و برنامه ریزی برای اشتغال در شهرستان ها برگزار کرده است.

وی افزود:آنچه که بعد از برگزاری جلسات اشتغال اهمیت دارد، اجرایی کردن مصوبات از سوی مدیران استانی و شهرستانی است، که باید با جدیت پیگیری شوند.

امام جمعه گتوند گفت: امیدواریم مسئولان با حساسیت بالا اشتغال را در این شهرستان رونق دهند تا بخشی از مشکلات این شهرستان رفع شود و تعامل نداشتن ادارات در بخش های مختلف اداری در رفع مشکلات اشتغال یکی از آسیب های جدی است که در این جلسه بر تعامل ادارات و دستگاه ها و همچنین حضور بیشتر مدیران استانی در شهرستان گتوند تاکید شد.

وی مشکلات کشاورزی و سامان دهی شبکه های آبیاری ، توزیع آب برای اراضی کشاورزی از سوی سازمان آب و برق خوزستان، راه اندازی کارخانه تولید تایر در شرکت لاستیک خوزستان و توجه بیشتر به طرح های اشتغالزایی را ازمهم ترین مصوبات جلسات شورای اشتغال در این شهرستان نام برد.

خطیب جمعه گتوند مشکل اصلی سرمایه گذاری نکردن در شهرستان گتوند را مانع تراشی های برخی از ادارات عنوان کرد و گفت: مدیران باید موانع بر سر راه سرمایه گذاران بومی و غیر بومی را بردارند تا وضعیت اشتغال این شهرستان رفع شود.

خطیب جمعه گتوند در بخش دیگر از سخنانش با تبریک دهه مبارک فجرگفت: آنچه که اهمیت دارد برگزاری جشن های انقلاب، توجه به دستاورد های نظام اسلامی و هرچه با شکوهتر برگزار کردن این ایام است.

حجت الاسلام شاه آبادی در پایان افزود: دشمنان ایران اسلامی به دنبال توطئه علیه نظام هستند و قطعا در این ایام باید با ارائه برنامه ها و توانمندی های انقلاب، امیدواری را بین مردم ایجاد کرد.

انتهای پیام/م

تاکید امام جمعه گتوند بر اجرایی کردن مصوبات شورای اشتغال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.