استاندار اصفهان درگذشت "اسداله نادری را تسلیت گفت

استاندار اصفهان درگذشت "حاج اسداله نادری"، رزمنده دلاور و پدر بزرگوار دو شهید دفاع مقدس را تسلیت گفت.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، متن پیام تسلیت دکتر محسن مهرعلیزاده بدین شرح است:

"درگذشت مرحوم مغفور حاج اسداله نادری، از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و پدربزرگوار شهیدان گرانقدر حمداله و حسن نادری که با تربیت چنین فرزندان مخلص و سلحشوری به اسوه صبر، صلابت، ایمان و ایثار در جامعه ما تبدیل شده اند موجب تالم و تاثر گردید.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم و مردم شهیدپرور استان اصفهان به ویژه شهرستان سمیرم تسلیت عرض نموده، از پروردگار متعال علو درجات برای آن فقید سعید و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم مسألت می‌نمایم. امیدوارم روح مطهر این پدر بزرگوار در کنار ارواح طیبه ی فرزندان شهیدش مشمول مغفرت و رضوان الهی باشد."

گفتنی است حاج اسدالله (کی خسرو) نادری ملقب به شیخ اسدالله، سحرگاه پنجشنبه بعد از طی یک دوره بیماری درگذشت. حمداله و حسن نادری، فرزندان شهید این پدر در سال های ۶۱ و ۶۶ در عملیات محرم و والفجر ۱۰ در چزابه و حلبچه به شهادت رسیدند. گروه های مختلف مردمی و مسئولان شهر ستان، شهرستان های همجوار و استان اصفهان با صدور پیام هایی، درگذشت این پدر شهید را تسلیت گفته اند.

مراسم خاکسپاری پدر شهیدان نادری در گلزار شهدای شهر سمیرم در جوار آستان مقدس امامزاده ابراهیم علیه السلام این شهر برگزار می شود.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: استانداری ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.