یاوری:

ابراهیم زاده بهترین گزینه برای هدایت سپاهان است

عضو کمیته فنی باشگاه سپاهان گفت: منصور ابراهیم‌زاده بهترین گزینه برای سپاهان است و کارش استاندارد است.

یاوری: ابراهیم زاده بهترین گزینه برای هدایت سپاهان استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود یاوری عضو کمیته فنی باشگاه سپاهان بعد از باخت تیمش برابر پرسپولیس درباره اضافه شدنش به مجموعه سپاهان گفت: همیشه با مسئولان هستیم به مجموعه‌ای که در حال حاضر در سپاهان کار می‌کنند، امیدوارم. این تیمِ جوان‌ترین تیم تاریخ این باشگاه است و طبیعتاً اشتباهاتی هم دارد که باید برطرف شود. اکنون بهترین مربی را از نظر مسئولان و مدیران جذب کردیم و باید به او فرصت بدهیم تا تیم را سر و سامان بدهد.

او درباره این که آیا سپاهان می‌تواند به جایگاه اصلی اش بازگردد بیان کرد: حتماً برمی‌گردد. بازیکنان امروز با هفته‌های گذشته بسیار متفاوت بودند، اما به‌هر حال جوان هستند. منصور ابراهیم‌زاده بهترین گزینه است و کارش را هم انجام می‌دهد. مطمئناً کار ابراهیم‌زاده استاندارد است. تیم‌های دیگر هم خیلی بهتر از سپاهان نیستند. من خیلی به این تیم امیدوار هستم. ما هم با مدیران و هم با مسئولان هستیم.

یاوری درباره اساسی‌ترین مشکل سپاهان اظهار کرد: کرانچار باید بیشتر جواب بدهد، چون ۱۵ بازیکن آورده است و ۸ بازیکن را هم خودش رد کرد. این مشکل از سمت کرانچار است. او خودش آن‌ها را خریده بود.

انتهای پیام/

اظهارات یاوری درباره تیم سپاهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار