در دهه فجر؛

بهره‌برداری از ۶۳ طرح عمرانی داراب

فرماندار داراب از افتتاح ۶۳ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۷۷ میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عبدالرضا قاسم پور فرماندار داراب گفت: در دهه فجر امسال مراسم بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۶۳ طرح عمرانی با اعتبار ۱۷۷ میلیارد تومان در شهرستان داراب افتتاح و یا عملیات ساخت آن‌ها آغاز می‌شود.

وی بابیان اینکه بیشترین حجم طرح‌های گازرسانی استان مربوط به شهرستان داراب است، افزود: گازرسانی به ۲۱ روستا و همچنین آغاز عملیات اجرایی گازرسانی در ۳۲ روستا و دو شهر فدامی و دوبرجی از برنامه‌های دهه فجر امسال است.

قاسم پور طرح‌های کنترل سیلاب و تغذیه مصنوعی، حفر و تجهیز چاه‌های آب آشامیدنی و چهار طرح با مشارکت بخش خصوصی با سرمایه‌گذاری ۸ میلیارد تومانی را از دیگر طرح‌های قابل بهره برداری این شهرستان در دهه فجر اعلام کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی داراب در دهه فجر اظهار کرد: به حرمت ایام فاطمیه تأکید داشتیم که از ۱۲ تا ۱۸ بهمن، برنامه شاد یا چراغانی و آذین‌بندی در سطح شهر انجام نشود و از ۱۹ بهمن به بعد برنامه‌های مفرح و شاد برگزار می‌شود.

فرماندار داراب بیان کرد: برپایی بازی‌های بومی و محلی، همایش شو سوارکاری، شب‌شعر فاطمی، نواختن زنگ انقلاب، حضور در گلزار شهدا، دیدار مردم و مسوؤلان، حضور مدیران در نماز جمعه تعدادی از برنامه‌های ایام دهه فجر را تشکیل می‌دهد.

قاسم پور بابیان اینکه افتتاح برخی طرح‌ها به دلیل عدم حضور وزرا در داراب به بعد از دهه فجر موکول می‌شود، تصریح کرد: مراسم پایان بهسازی پنج روستا و آغاز عملیات بهسازی ۴۰ روستا با حضور وزیر راه و شهرسازی همچنین بهره‌برداری از پنج زمین چمن مصنوعی با حضور وزیر ورزش و جوانان تا یک ماه آینده برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر

افتتاح طرح های گاز رسانی در داراب

برچسب ها: دهه فجر ، استانداری ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار