نجف‌آبادی‌های عناوین برتر اسکیت را درو کردند

سرپرست هیأت اسکیت استان اصفهان گفت: ورزشکاران نجف‌آباد در مرحله دوم لیگ اسکیت فری‌استایل عناوین برتر را درو کردند.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان  احسان حبیب‌آبادی اظهار کرد: مرحله دوم لیگ اسکیت فری‌استایل شاخه اسپید اسلالوم در سال جاری با مشخص شدن نفرات برتر به کار خود پایان داد.

وی افزود: این دوره از این رقابت‌ها با شرکت 66 ورزشکار در دو بخش آقایان و بانوان و در دو رده سنی (بالا و زیر 16 سال) به مناسبت دهه فجر به میزبانی همدان برگزار شد.

سرپرست هیأت اسکیت استان اصفهان یادآور شد: برگزاری دوره از مسابقات با ارتقاء سطح بالای بازیکنان همراه بود و ورزشکاران شهرستان نجف‌آباد موفق شدند عناوین متعددی را کسب کنند.

وی در ادامه به نتایج به دست آمده اشاره کرد و بیان داشت: در رده سنی زیر 16 سال پسران، علی شجاعی و امیر محمد سواری از نجف‌آباد رتبه‌های اول و دوم و علی آئینی ازهمدان رتبه سوم را کسب کردند.

حبیب‌آبادی متذکر شد: در رده سنی بالای 16 سال پسران، شایان عادلی‌نیا  و محمد داوری از نجف‌آباد بر سکوی اولی و دومی ایستادند و سجاد محمدی ساسان ازهمدان به مقام سوم رسید.

به گفته این مقام مسؤول، در رده سنی زیر 16 سال دختران، ترانه احمدی، رومینا سالک و مژده شعبانی هر سه از نجف‌آباد عناوین برتر را به خود اختصاص دادند و در رده سنی بالای 16 سال دختران نیز لعیا عربی، زهرا باقرزاده و زهرا حسینی از نجف‌آباد رتبه‌های برتر را از آن خود کردند.

سرپرست هیأت اسکیت استان اصفهان متذکر شد: مسابقات اسکیت فری‌استایل(اسپید اسلالوم) قهرمانی استان نیز به میزبانی مبارکه در بخش حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای برگزار شد و با مشخص شدن نفرات برتر هر رده سنی به کار خود پایان داد.

وی ادامه داد: در این مسابقات بیش از 165 شرکت کننده از شهرستان‌های نجف‌آباد، خمینی‌شهر، اصفهان، فلاورجان، کوشک، شاهین‌شهر، لنجان، مبارکه، فولادشهر و زرین‌شهر در بخش پسران و دختران به رقابت پرداختند.

حبیب‌آبادی همچنین تأکید کرد: در هشتمین دوره از لیگ برتر اینلاین هاکى بانوان کشور، استان اصفهان با اعزام دو تیم، مقام دوم و سوم این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد.

وی بیان داشت: تیم اتحاد اصفهان با رقابت تنگاتنگ با تیم انقلاب تهران و تنها با اختلاف بر سر دو گل خورده بیشتر مقام دوم و تیم ریف مقام سوم این دوره از رقابت‌ها را کسب کردند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.