افتتاح کلینیک مددکاری مشتاق در بیرجند

مدیر بهزیستی بیرجند از افتتاح کلینیک مددکاری مشتاق در بیرجند و پایگاه خدمات اجتماعی در محله خیرآباد در دهه فجر خبر داد .

حسن شرفی مدیر بهزیستی بیرجند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛گفت:کلینیک مددکاری مشتاق در بیرجند و پایگاه خدمات اجتماعی در محله خیرآباد در ایام الله دهه فجر افتتاح می شود.

وی افزود:دهه فجر فرصت مناسبی برای معرفی خدمات ارائه شده توسط دستگاه‌های اجرایی به مردم است.

حسن شرفی با بیان اینکه به مناسبت دهه فجر برنامه‌های فرهنگی،اجتماعی و عمرانی توسط بهزیستی بیرجند پیش‌بینی شده است،گفت:آذین‌بندی و فضاسازی محیطی،غبارروبی مزار شهدا،نواختن زنگ انقلاب در مهدهای کودک،دیدار و سرکشی از جامعه هدف،بانوان موفق در عرصه خانوادگی،تحصیلی و ورزشی،برگزاری مسابقه غذاهای سنتی،برگزاری جلسه گفتمان نشانه‌های ظهور و اجرای جشن‌های پیروزی همراه با مسابقات و دوره‌های آموزشی در محلات بخشی از این برنامه‌ها است.

مدیر بهزیستی بیرجند یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده بهزیستی بیرجند به مناسبت دهه فجر را تقدیر از دختران موفق تحت حمایت این نهاد عنوان کرد و افزود:برنامه مهارت‌های گفت‌وگوی همسران ویژه مربیان مهدهای کودک،برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مددکاران و مربیان حوزه زنان و شرکت پرشور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه‌های دهه فجر بهزیستی بیرجند است.

انتهای پیام/غ

اعلام برنامه های دهه فجر بهزیستی بیرجند

برچسب ها: بهزیستی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.