اعزام اکیپ های خدمات رسان به مناطق عشایری

مدیرکل امور عشایراستان کرمانشاه گفت : دهه فجر یادآور ایامی سرشار از عشق و ایمان و اراده آهنین ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛احمدی مدیرکل امور عشایراستان کرمانشاه گفت :دهه فجر یادآور ایامی سرشار از عشق و ایمان و اراده آهنین ملت ایران است که با رهبری پیامبر گونه حضرت امام خمینی (ره) ،وحدت کلمه و سلاح ایمان و استقامت توانست تاریخ ساز شود و عظمت اسلام را به جهانیان ثابت کند .


حسن احمدی  گفت : بنده به سهم خود پابوس تک تک خانواده های معظم شهدا هستم و حضور دراین مناطق و بررسی کمبودها و رفع مشکلات این عزیزان حداقل کاریست که میتوانیم برای این افتخارآفرینان انجام دهیم.
وی افزود : براساس مصوبات کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر همزمان با 12 بهمن و ساعت ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ،اکیپهای خدمات رسانی شامل آبرسانی سیار- آردرسانی و توزیع سیلندر گاز مایع بطور همزمان وساماندهی شده جهت ارائه خدمات به مناطق عشایری اعزام شدند.


احمدی گفت : در این ایام فرخنده آبرسانی به صورت ویژه و با سهمیه ای بیشتر از قبل در اختیار عشایر قرار خواهد گرفت . همچنین آرد مورد نیاز عشایرنیز به صورت سیار و بدون دریافت هزینه حمل و به قیمت مصوب درب کارخانه به صورت ویژه توزیع خواهد شد.

احمدی در ادامه به برنامه های اداره کل امورعشایر استان در دهه مبارک فجر به شرح ذیل اشاره نمود  و  گفت: اعزام اکیپ های خدمات رسانی رایگان به مناطق عشایری با اولویت مناطق زلزله زده و  گلریزان شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدای عشایر و دیدار با عشایر و تجلیل از خانواده های معظم شهدای عشایرو  دعوت از عشایرغیور جهت شرکت در راهپیمایی یوم ا..22بهمن با همکاری سپاه ناحیه عشایری  وآذین بندی محیط اداره و درب اداره کل بمناسبت دهه مبارک فجر از برنامه های این اداره است .

انتهای پیام/ز

دهه فجر یادآور ایامی سرشار از اراده آهنین ملت ایران است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار