مردم کشور ایران بهمن ماه را با جشن سینما عجین می‌دانند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد:مردم کشور ایران بهمن ماه را با جشن سینما عجین می‌دانند و این جشنواره به نوستالژی افراد در سه دهه اخیر تبدیل شده است.

مردم کشور ایران بهمن ماه را با جشن سینما عجین می‌دانندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سید عباس صالحی صبح شنبه در حاشیه برنامه‌های دهه فجر استان بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم کشور ایران بهمن ماه را با جشن سینما عجین می‌دانند و این جشنواره به نوستالژی افراد در سه دهه اخیر تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه امسال فیلم‌های مطرح در جشنواره فیلم فجر حضور دارند افزود: ۲۲ فیلم در این جشنواره شرکت دارند که به دلیل حضور کارهای قوی به جشنواره رونق بیشتری بخشیده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: در اولین روز جشنواره فیلم فجر در پایتخت با استقبال خوبی از سوی دوستداران سینما شاهد بوده‌ایم.

وی با اشاره به آغاز اکران فیلم‌های جشنواره فجر هم زمان با یکدیگر در روز ۱۳ بهمن در استان‌های کشور، بیان کرد: امیدواریم امسال شاهد فضای پر رونق‌تری در حوزه سینما باشیم.

صالحی به حضور فیلم‌ها با ژانرها و موضوعات مختلف اشاره کرد و گفت: حضور فیلم‌هایی برای کودک و هم چنین انیمیشن از اتفاقات خوب امسال بوده است.

انتهای پیام/م

ارائه فیلم‌های قوی رونق بیشتری به جشنواره فجر امسال بخشیده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.