حجت الاسلام کلانتری مطرح کرد؛

تحول در آموزش عالی کشور دستاورد انقلاب اسلامی

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد گفت:خوشبختانه انقلاب اسلامی باعث متحول شدن آموزش عالی در کشور شد، به طوری که چندین برابر توسعه از نظر علمی و پژوهشی در کشور شکل گرفته است.

تحول در آموزش عالی کشور دستاورد انقلاب اسلامیبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین ابراهيم کلانتری معاون فرهنگی دانشگاه آزاد در مراسم تجدید میثاق دانشگاهیان که در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: امروز در حقیقت یک عهد و میثاق مجدد و دوباره با امام راحل است؛ امروزه دانشگاه ها یکی از مراکز اصلی در کشور محسوب می شوند؛ دانشگاه آزاد هم توانسته در این دوران نقش قابل توجهی ایفا کند.

حجت الاسلام والمسلمین کلانتری افزود: خوشبختانه انقلاب اسلامی باعث متحول شدن آموزش عالی در کشور شد، به طوری که چندین برابر توسعه از نظر علمی و پژوهشی در کشور شکل گرفته است.

ایجاد تحولات کمی و کیفی مطلوب در دانشگاه های کشور

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد هم نقش بسزایی در این انقلاب داشته و دارد،گفت: دانشگاه آزاد نقش مثمرثمری در انقلاب اسلامی داشته است و امیدواریم این مسیر با مدیریت جدید بهتر پیش رود.

وی گفت: امام راحل از این دانشگاه انتظار ویژه ای داشتند که در تراز بهتر قرار گیرد، خوشبختانه تا امروز تحولات کمی و کیفی مناسبی در دانشگاه های کشور به وجود آمده است.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد افزود: امروزه تبلیغات دشمن حرکت نخبگان را تحت تاثیر قرار داده و می خواهد از این طریق به آنان ضربه بزند اما نخبگان کشور با حرکت و پیشرفت خود سد راه دشمن شده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار