مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی مشارکت مردم در امور سیاسی است

استاندار اردبیل گفت: مشارکت مردم در امور سیاسی دستاورد با برکت انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل امروز در دیدار شورای اداری استان اردبیل با نماینده ولی فقیه تصریح کرد: دوری از خودرای در تصمیم گیری و مشارکت مردم در امور مختلف از ثمرات انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه تا قبل از پیروزی انقلاب حکومتی خودکامه تمامی امور را بر عهده داشت، ادامه داد: بعد از انقلاب شاهد حضور مردم در انتخابات متعدد و دخالت و مشارکت در امور سیاسی هستیم.

استاندار اردبیل با تاکید به اینکه کشور در سایه انقلاب اسلامی و در چهار دهه اخیر دستاوردهای قابل توجهی را به خود دیده است، ادامه داد: از جمله در حوزه بهداشتی، درمانی، عمرانی و سدسازی شاهد پیشرفت های قابل توجه هستیم.

رئیس شورای اداری استان با تاکید به اینکه سرنگونی استبداد مهمترین دستاورد انقلاب است، ادامه داد: در استان اردبیل نیز، استان شدن از دستاوردهای قبال توجه بوده و در سال های اخیر پروژه های قابل توجه متعددی اجرا شده است.

بهنام جو ابراز امیدواری کرد با تکمیل برخی پروژه های زیر ساختی از جمله راه آهن اردبیل- میانه و پایاب خداآفرین بتوان شاهد تحولات قابل توجهی را شاهد باشیم.

 

انتهای پیام/ع

مشارکت مردم در امور مختلف از ثمرات انقلاب اسلامی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.