میزبانی آبادان از مسابقات کشوری قهرمانی کونگ‌فو

سرپرست هیئت کونگ‌فو خوزستان گفت: مسابقات قهرمانی کونگ‌فو در تاریخ ۲۵ تا ۲۷ بهمن‌ماه در آبادان برگزار می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مجید هاشمیان سرپرست هیئت کونگ‌فو خوزستان در نشست خبری گفت: مسابقات کونگ‌فو قهرمانی کشور در تاریخ 25 تا 27 بهمن‌ماه در سالن ولیعصر مجموعه ورزشی دهداری آبادان برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه این دوره از رقابت‌ها، مسابقات انتخابی تیم ملی کونگ‌فو نیز محسوب می‌شود، افزود: این مسابقات از امتیاز بالاتری نسبت به مسابقات سال گذشته برخوردار است.

هاشمیان بابیان اینکه برخی از مسابقات دو دوره‌های قبل توسط سبک‌ها برگزار می‌شد، گفت: این دوره از مسابقات با هماهنگی وزیر ورزش و وزارت مربوطه برگزار می‌شود.

سرپرست هیئت کونگ‌فو خوزستان افزود: همچنین وجود وزن آزاد در این مسابقات سبب شده است تا سطح آن نسبت به دوره‌های پیشین بالاتر باشد.

وی گفت: با توجه به اینکه هیئت کونگ‌فو خوزستان میزبان این مسابقات است دو تیم از خوزستان در این دوره حضور پیدا می‌کنند.

سرپرست هیئت کونگ‌فو خوزستان افزود: نیمی از هزینه‌های این مسابقات انتخابی توسط هیئت کونگ‌فو خوزستان و مابقی از طرف اسپانسر پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به کسب 5 مدال طلا، 3 نقره و 2 برنز توسط تیم خوزستان در مسابقات سال گذشته، اعلام کرد: تلاش داریم تا تیم‌های خوزستانی مانند سال گذشته قوی ظاهر شوند.

سرپرست هیئت کونگ‌فو خوزستان گفت: تأثیر میزبانی سال گذشته آبادان در رشته کونگ‌فو به حدی بود که تعداد ثبت‌نامی‌های ما در این شهر 50 درصد افزایش پیدا کرد.

وی با اشاره به حضور مربی تیم ملی کونگ‌فو و مسئولان فدراسیون این رشته در ایام برگزاری این مسابقات در آبادان، افزود: جایگاه ویژه‌ای برای مدعوین و خبرنگاران در نظر گرفته‌شده است تا پوشش این رقابت‌ها نیز به شکل مناسبی انجام شود.  

انتهای پیام/ د

مسابقات کشوری قهرمانی کونگ‌فو

برچسب ها: هنرهای رزمی ، کونگ فو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.