همزمان با سومین روز دهه مبارک فجر؛

تجدید میثاق مسئولان دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر با شهدا

همزمان با سومین روز دهه مبارک فجر، مسئولان و کارکنان دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر با حضور در بهشت صادق شهر بوشهر با شهدا تجدید میثاق کردند.

تجدید میثاق مسئولان دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر با شهدابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در این آئین ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهیدان ما الگوهای تمام عیار و کامل برای نسل امروز کشور هستند.

اکبر مولایی گفت: نیاز است تا جوانان و به ویژه دانشجویان ما با مطالعه دقیق سیره شهدا آنها را سرمشق خود قرار داده و در این دوره شایسته است در حوزه علمی همواره برای سربلندی نام ایران در عرصه جهانی تلاش کنند.

مولایی تصریح کرد: امنیت، آسایش و پیشرفت های سترگ علمی امروز خود را مرهون ازخودگذشگی و ایثار شهدا هستیم و همگان باید در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بکوشیم.

وی در ادامه با اشاره به شهدای دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر ۶ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و این مهم برای ما مایه افتخار است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: امیدواریم که بتوانیم همواره در مسیر شهدا گام برداریم و با تلاش روزافزون در امر سازندگی و پیشرفت کشورمان رهروان شایسته راه شهدا بوده و مجاهدت های آنها را گرامی داریم.

معاون آموزشی، پژوهشی و فرهنگی پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر نیز با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: همزمان با سومین روز گرامیداشت دهه مبارک فجر در گلزار شهدای بهشت صادق شهر بوشهر همراه با سایر همکاران در مجموعه دانشگاه حضور یافته و با نثار گل و عطرافشانی قبور مطهر شهیدان به مقام شامخ آنها ادای احترام کردیم.

حسن زارع گفت: شهیدان با جانفشانی خود امنیت امروز ما را رقم زدند و باید همواره یاد آنها را گرامی داشته و با الگو قرار دادن آنها در زندگی سعادت و سربلندی را برای خود و کشورمان به ارمغان آوریم.

معاون توسعه منابع و امور دانشجویی پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر نیز در این آئین  با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به طرق مختلف از جمله برگزاری یادواره شهدا و حضور در گلزارهای شهدا امری شایسته و بایسته و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

عبدالرضا عربزاده گفت: اقتدار و عزت امروز به برکت خون شهیدان انقلاب اسلامی و رشادت های آنها از آغاز تا به امروز بوده و ما همیشه مدیون شهدا هستیم.

گفتنی است که در این آئین مسئولان و کارکنان دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر با نثار گل، عطرافشانی و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشته و با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/م

مسئولان دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر با شهدا تجدید میثاق کردند

برچسب ها: شهدا ، امام خمینی(ره)
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.