گشایش نمایشگاه توانمندی‌های بانوان دورود

در آئینی همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر نمایشگاه توانمندی‌های بانوان دورود با حضور امام جمعه و فرماندار دورود و همچنین مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علیرضا غیاثوند رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دورود گفت: نمایشگاه توانمندی‌های دورود از امروز تا ۲۱ بهمن ماه در ۱۵ غرفه شامل هفت غرفه مربوط به کارآموزان فنی و حرفه‌ای و هشت غرفه مربوط به فعالیت بانوان در ادارات مختلف دایر است.

وی افزود: غرفه‌های مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در این نمایشگاه شامل قلم زنی، محصولات گیاهی، نقاشی روی سفال، معرق کاری، گوهرتراشی، کیف و چرم و غرفه خیاطی می‌باشند.

وی درخصوص غرفه‌های مربوط به ادارات دورود اظهار کرد: غرفه شبکه بهداشت و بیمارستان شهدای هفتم تیر برای انجام مشاوره‌های رایگان درخصوص بیماری ها، غرفه اداره ورزش و جوانان برای انجام سنجش تناسب قد و وزن و مشاوره تغذیه مناسب و غرفه کمیته امداد و بهزیستی برای مشاوره درخصوص آسیب‌های اجتماعی در این نمایشگاه فعالیت می‌کنند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دورود افزود: آموزش و پرورش دورود نیز با برپایی غرفه عکس با موضوع عفاف و حجاب، اداره کتابخانه‌ها با برپایی غرفه مطالعه و نقاشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عرضه محصولات فرهنگی از جمله کتاب در این نمایشگاه پرداخته اند.

وی گفت: امروز همچنین مسابقه آشپزی آزاد با موضوع غذا‌های محلی در نمایشگاه برگزار شد که درنهایت به ۶ نفر از شرکت کنندگان برتر جوایزی اهدا شد.

غیاثوند هدف از ایجاد این نمایشگاه را آشنایی با توانایی بانوان شهرستان و صنایع دستی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای و همچنین حمایت از تولیدات آن‌ها در جهت اشتغالزایی جوانان اعلام کرد و افزود: این نمایشگاه صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و بعدازظهر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در محل مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران دایر است.

انتهای پیام/م

نمایشگاه توانمندی‌های بانوان دورود گشایش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.