اعتیاد اولین آسیب اجتماعی در دنیا و کشور

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: اعتیاد اولین آسیب اجتماعی در سطح دنیا و کشور است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری با حضور علی مویدی قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در شهرکرد برگزار شد.

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در این نشست گفت: تمرکز بر دو حوزه پیشگیری و درمان، از اولویت‌های اصلی این ستاد در زمینه اعتیاد است.

علی مویدی افزود: مقابله و پیشگیری از اعتیاد به عنوان اولین آسیب اجتماعی در سطح دنیا و کشور، نیازمند شفاف سازی و آگاه سازی می‌باشد.

وی اضافه کرد: چهارمحال و بختیاری از استان‌های پیشرو در حوزه پیشگیری از اعتیاد می‌باشد به طوری که بحث توانمندسازی معتادان و خانواده آن‌ها از این استان آغاز شده است.

مویدی، درمان معتادان و مانایی بهبود یافتگان را اولویت دیگر ستاد مبارزه با مواد مخدر بیان کرد و گفت: درمان معتادان در مراکز ماده ۱۵ و ۱۶ و تلاش برای مانایی بر بهبود، صیانت، حفاظت و نگهداری معتادان بهبود یافته از برنامه‌های مهم این ستاد به شمار می‌رود.

وی با اشاره به بازدید از دو منطقه بحرانی و پرخطر استان چهارمحال و بختیاری در حوزه اعتیاد افزود: با اجرای برنامه‌های مقابله‌ای و فرهنگی تا حد زیادی این مناطق پاکسازی و ایمن سازی شده است.

افتتاح ساختمان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری، از برنامه های سفر قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر به شهرکرد بود.

انتهای پیام/خ

پیشگیری و درمان اولویت ستاد مبارزه با مواد مخدر

برچسب ها: اعتیاد ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.