در حال حاضر حدود ۴۰۰ موقوفه در شهرستان طارم وجود دارد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم گفت:در حال حاضر قریب به ۴۰۰ موقوفه در شهرستان طارم وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛حبیب ابراهیمی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم گفت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم در راستای ترویج سنت حسنه وقف اقدامات متعددی انجام می‌‎دهد.

وی با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مورد توجه توسط اوقاف بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در تشویق مردم به این عمل خیر و ماندگار است، افزود: در همین زمینه اقدامات متعددی توسط اوقاف و امور خیریه و به منظور ترویج سنت حسنه وقف انجام شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم با بیان اینکه در حال حاضر قریب به ۴۰۰ موقوفه در شهرستان طارم وجود دارد، اضافه کرد: یکی از اقدامات اوقاف ایجاد زمینه برای بهره‌وری بیشتر موقوفات است.

ابراهیمی همچنین از دریافت دومین سند پلاک ۱۵۰۲ از ۱۴۶ اصلی آب‌بر یک سهم مشاع از ۹۶ سهم عرصه مدرسه راهنمایی دخترانه آموزش و پرورش طارم به نام موقوفه محمدرضا و رباب آب‌بر به مساحت یک هزار و ۸۱۲ متر مربع در خیابان قدس شهر آب‌بر با ارزش تقریبی ۸ میلیارد ریال امروز دریافت شد.

وی با بیان اینکه در ایام دهه فجر نیز برنامه‌های مختلفی در حوزه وقف اجرا خواهد شد، تصریح کرد: در این ایام نمایشگاه دستاوردهای وقف در بقاع متبرکه شهرستان دایر خواهد شد.

انتهای پیام/ن

برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های وقف در بقاع متبرکه زنجان

 

برچسب ها: اوقاف ، اشتغالزایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.