گفتگوی خواندنی و جذاب با پسر بازیگر مشهور

دارا حیایی گفت: نمی‌دانم بعد از بازی در فیلم حمید نعمت الله چه اتفاقاتی برای من می‌افتد، اما هر اتفاقی هم باشد با تمام وجود برای آن تلاش خواهم کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دارا حیایی بازیگر فیلم شعله ور درخصوص حضور خود در سینما در کنار پدرش امین حیایی گفت: شک نکنید نام امین حیایی نام بزرگی است ولی این را بدانید می خواهم از تجربیات پدرم استفاده کنم و نه از اسمش هیچ وقت نمی خواهم پشت نام پدرم کار کنم.

وی درباره آینده کاری خود در عرصه بازیگری افزود: نمی دانم بعد از بازی در فیلم حمید نعمت الله چه اتفاقاتی برای من می افتد اما هر اتفاقی هم باشد با تمام وجود برای آن تلاش خواهم کرد. من برای تمام اتفاقاتی که می افتد آمادگی کامل دارم و می خواهم همه جوره در این راه بجنگم.

این بازیگر جوان درباره چگونگی حضور خود در فیلم شعله ور تاکید کرد: من مستقیماً از سوی حمید نعمت الله برای این نقش انتخاب شدم و در این میان پدر و پسر بودن دو شخصیت اول برای کارگردان مهم بود. من برای این نقش تست دادم و اینطور نبود که پدرم باعث انتخاب من در این فیلم باشد.

‌وی بازی در شعله ور را بسیار سخت دانست و اضافه کرد: برای یک بازیگر که کار اولش را تجربه می کند پروژه ای همچون شعله ور که اکثریت لوکیشن هایش خارجی بود بسیار سخت است. من در طول اینکار به شدت تمرین کردم تا بتوانم در کنار گروه به خوبی کار کنم.

دارا حیایی: هیچ‌وقت نمی‌خواهم پشت نام پدرم کار کنم


بیشتر بخوانید: از جشنواره‌های سینمایی بزرگ و معتبر دنیا چه می‌دانید؟


حیایی با اشاره به مشورت های همیشگی خود با پدرش خاطرنشان کرد: من از تمام تجربیات پدرم امین حیایی استفاده می کنم و سعی کرده ام به عنوان یک بازیگر تمام رفتار و حرکات خود را اصلاح کنم. برای من تبدیل به اسم و سلبریتی شدن اهمیتی ندارد. نمی خواهم همیشه روی پرده سینما باشم اما از من به بدی یاد شود. می خواهم در آینده حتی اگر یک کار میکنم آن کار قابل دفاع و ارزشمند باشد.

منبع:میزان

انتهای پیام/

دارا حیایی:می‌خواهم برای موفقیتم بجنگم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار