برگزاری مانور منطقه‌ای بزرگ بهداشت و درمان هلال احمر خراسان جنوبی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از برگزاری مانور منطقه‌ای بهداشت و درمان اضطراری در دهه فجر امسال خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ خامسان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: مانور منطقه‌ای بهداشت و درمان اضطراری با حضور تیم‌های بهداشت و درمان استان گلستان، سمنان، خراسان شمالی، رضوی و جنوبی در دهه فجر در مناطق کم برخوردار استان برگزار خواهد شد.


وی افزود: در این مانور هر تیم شامل پزشک، پرستار، ماما، تکنیسین دارو، روانشناس، کارشناس بهداشت محیط، کارشناس تغذیه بوده که تمام خدمات ویزیت و تحویل دارو و مشاوره به اهالی این روستاها رایگان ارائه خواهد شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تیم‌های گلستان، سمنان، خراسان شمالی و رضوی به ترتیب در روستاهای انارستانک و کجه از توابع شهرستان فردوس، روستای کرغند از توابع قاین، روستای بغداده از توابع شهرستان سرایان و همچنین تیم شهرستان بیرجند به همراه تیم‌های امدادی در شهر بیرجند خدمات ارائه خواهند داد.


خامسان افزود: هدف از برگزاری این مانور ساماندهی و افزایش هماهنگی تیم‌های بهداشت و درمان اضطراری استان ها، آمادگی تیم‌ها در برابر حوادث غیرمترقبه و همچنین ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مناطق روستایی کم برخوردار است.
انتهای پیام/ب


مانور منطقه‌ای بزرگ بهداشت و درمان هلال احمر خراسان جنوبی برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار