سرهنگ موسوی پور خبر داد

سارق لوازم داخلی خودرو جنوب تهران دستگیر شد/اعتراف به 11 فقره سرقت

رئیس کلانتری 158 از دستگیری سارق لوازم داخلی خودرو جنوب تهران در حین ارتکاب جرم خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ سید امین موسوی پور رئیس کلانتری 158 اظهار کرد: شب گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده استحفاظی خود بودند که مردی را در یک خودروی سواری پارک شده کنار خیابان مشاهده و با اطمینان از سارق بودن وی برای دستگیری اش اقدام کردند.

وی گفت: فرد مذکور به محض دیدن خودروی ماموران، موقعیت خود را رها کرده و سعی کرد به سرعت از محل دور و با استفاده از تاریکی شب متواری شود اما سرعت عمل ماموران در تعقیب و گریز این امکان را به او نداد و در نهایت چند متر آنطرف تر دستگیر و به محل بازگردانده شد.

رئیس کلانتری 158 ادامه داد:با حضور در محل و بررسی های اولیه مشخص شد که این فرد سارق است و به تازگی از زندان آزاد شده و چون پولی برای گذران زندگی ندارد اقدام به سرقت کرده است.

رئیس کلانتری 158 با اشاره به دستگیری سارق اظهار داشت: در ادامه مالک خودرو که منزلش در همان نزدیکی بود شناسایی شده و به همراه سارق به کلانتری منتقل شد و با ارائه شکایت از سارق پرونده برای بازجویی به ماموران متخصص سپرده شد.

سرهنگ موسوی پور تصریح کرد: متهم در بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف و در ادامه به 11 فقره سرقت لوازم داخلی خودرو طی چند روز گذشته در محدوده های جنوب تهران اقرار کرد.

این مقام انتظامی در پایان گفت: با اعتراف متهم، پرونده تکمیل و به همراه اموال مکشوفه همراهش، از جمله دو ضبط مسروقه به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

انتهای پیام/

سارق لوازم داخلی خودرو دستگیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار